کد خبر: 548184
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۹:۰۱:۱۹
| |

ترافیک پرحجم و روان در محورهای شرقی پایتخت

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیکی پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه شاهد هستیم.

ترافیک پرحجم و روان در محورهای شرقی پایتخت
کد خبر: 548184
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۹:۰۱:۱۹

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور هراز پرحجم و روان گزارش شده است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه عوامل پلیس راه به صورت شبانه روزی در سطح محورها حاضر هستند، گفت: بار ترافیکی نیمه سنگین و پرحجمی را در آزادراه تهران_پردیس و جاده قدیم جاجرود شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه در دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و روان گزارش شده و در برخی نقاط مانند ورودی شهرهای گیلاوند، فیروزکوه و غیره با بار ترافیکی بیشتری روبرو هستیم.

کهریزی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم اما روان گزارش شده و با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب بر بار ترافیکی این محورها افزوده می شود.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرقی استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها