نماینده مجلس:

آئین نامه داخلی رتبه بندی معلمان سخت گیری لازم را نداشته باشد

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: آئین نامه داخلی رتبه بندی معلمان، سخت گیری لازم را نداشته باشد زیرا این رتبه بندی در راستای حفظ شان و ارتقای منزلت فرهنگیان است.

آئین نامه داخلی رتبه بندی معلمان سخت گیری لازم را نداشته باشد
کد خبر: 548145
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۵:۱۳:۵۷

«علی حدادی» در کنگره استانی معلمان البرز که روز چهارشنبه در کانون شهید فهمیده کرج برگزار شد، اظهارداشت: وزیر و معاونین آموزش و پرورش وظیفه ای سنگین در تنظیم آئین نامه داخلی رتبه بندی معلمان دارند.

به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: آئین نامه داخلی رتبه بندی معلمان باید جامع و خوب باشد چون بودجه ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تامین شده و در سال های بعد نیز تامین این بودجه ادامه دارد.

وی بیان داشت: مجلس بجز۳۸ هزار میلیارد ریالی که برای رتیه بندی معلمان اختصاص داده است ، ۸ هزار میلیارد ریال هم برای نوسازی مدارس کشوردر نظر گرفته است.

حدادی با اشاره به اینکه معلمان مسوولیت تربیت نسل آینده کشور در راستای سند تحول بنیادین را دارند، یادآورشد: ایجاد تمدن نوین اسلامی نیز در مدارس است.

وی تصریح کرد: کاربردی کردن سند تحول بنیادین از مسائل مهمی است که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه نظام آموزشی نیاز به تحول برای اثر گذاری در جامعه دارد، اضافه کرد: بخش محتوای کتب درسی هم باید از نو نوشته شود تا دانش آموزی در پایان دوران تحصیل ، حرفه ای هم داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه به گفتمان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ما مدیون امام راحل هستیم زیرا این گفتمان توان سیاسی دنیا را به هم زد.

وی افزود: آنچه امام راحل همیشه به آن تاکید داشت، دشمن شناسی و نظام سلطه و سرمایه داری به سرکردگی آمریکا بود.

حدادی گفت: دشمن به دنبال کم رنگ شدن گفتمان انقلاب اسلامی است و از جنگ نرم برای این دشمنی استفاده می کند و همچنین مجلس و دولت انقلابی برای حل مشکلات جامعه تلاش می کند

وی در پایان به کمبود سرانه آموزشی و درمانی در استان البرز اشاره  و تاکید کرد: سرانه آموزشی البرز از سیستان و بلوچستان نیز پایین تراست.

استان البرز حدود ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها