کد خبر: 548041
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۲۱:۴۷:۴۹
| |

۷ محکوم به قصاص با رضایت اولیاء دم از زندان رجایی شهر آزاد شدند

​مدیر زندان رجایی شهر گفت: ​محکومین به قصاصی که بیش از ۱۰ سال در زندان رجایی شهر تحمل کیفر می‌نمودند با رضایت اولیاء دم آزاد و زندگی دوباره‌ای را آغاز کردند.

۷ محکوم به قصاص با رضایت اولیاء دم از زندان رجایی شهر آزاد شدند
کد خبر: 548041
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۲۱:۴۷:۴۹

مدیر زندان رجایی شهر گفت: ۷ نفر از محکومینی که به اتهام قتل عمد در انتظار اجرای حکم قصاص بودند با پیگیریهای بی‌وقفه واحد مددکاری و اخذ رضایت از اولیاء دم، سال جدید را با سرنوشتی متفاوت آغاز نمودند. 

به گزارش ایلنا، عزیزی گفت: با پیگیریهای انجام شده واحد مددکاری و پس از برگزاری جلسات متعدد مصالحه با خانواده مقتول، رضایت آن‌ها جلب و به این ترتیب اولیاء دم از حق قانونی و شرعی خود گذشت کردند. 

وی در ادامه افزود: بروز اغلب جرائم خاص توسط مددجویان به دلیل پایین بودن آستانه تحمل، وجود برخی از فشارهای روانی و در عین حال‌عدم برخورداری آنان از مهارت کنترل خشم بوده است. 

مدیر زندان رجایی شهر تصریح نمود: امیدواریم بتوانیم ضمن فرهنگ‌سازی مناسب و برگزاری برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در حوزه‌های مختلف برای مددجویان این آسیب را به حداقل برسانیم. 

عزیزی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی را زمانی نتیجه بخش دانست که مددجویان فرایند دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را به نحو مطلوب و شایسته سپری نمایند. 

شایان ذکر است: محکومین به قصاص بین ۱۲ تا ۲۱ سال در زندان رجایی شهر تحمل کیفر نموده که با رضایت اولیاء دم آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها