کد خبر: 547840
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۵:۵۱:۴۵
| |

یک کارگاه غیرمجاز کشتار و بسته‌بندی آلایش مرغ در اهواز پلمب شد

رییس دامپزشکی اهواز گفت:یک کارگاه غیرمجاز کشتار و بسته بندی آلایش مرغ در اهواز در راستای حفاظت و صیانت از بهداشت و امنیت غذایی شهروندان، پلمب شد.

یک کارگاه غیرمجاز کشتار و بسته‌بندی آلایش مرغ در اهواز پلمب شد
کد خبر: 547840
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۵:۵۱:۴۵

دکتر رضا حفیظی افزود:کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت دامپزشکی اهواز با ردیابی یک انبار مرغ زنده که به صورت وسیع اقدام به کشتار غیرمجاز و بسته بندی آلایش خوراکی مرغ و عرضه غیرقانونی در سطح شهر می‌کرد وارد عمل شدند و پس از جمع آوری مستندات لازم با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مقام قضایی این کارگاه پلمب شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، وی با بیان اینکه از این کارگاه غیرمجاز بیش از ۶۵۰ کیلوگرم پای مرغ و بالغ بر بیش از ۲۵۰ کیلوگرم بسته بندی آلایش مرغ کشف شد گفت: این کارگاه متخلف با چاپ برچسب تقلبی قصد عرضه و فروش محصولات غیر بهداشتی خود را در سطح کلانشهر اهواز داشت.

رییس دامپزشکی اهواز ادامه داد: سازمان متبوع با چنین افرادی که با اهداف سوء خود سلامت بهداشت و جامعه را به خطر می اندازند هیچ گونه مسامحه نخواهد کرد.

وی با قدردانی از همکاری موثر مسوولان شهرستانی به ویژه دادستان اهواز، از شهروندان خواست فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه زیرنظارت دامپزشکی تهیه کرده و در صورت برخورد با هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه پیامکی دامپزشکی استان به شماره ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۵۱۲ و یا شماره تماس ۳۳۳۶۹۱۲۱ اطلاع رسانی کنند.

طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها