سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی‌ خبر داد:

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در هورالعظیم

فرمانده مرزبانی انتظامی‌ از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات با تلاش مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان در هورالعظیم خبر داد.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در هورالعظیم
کد خبر: 546208
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ۱۴:۴۰:۴۳

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی‌ از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در هورالعظیم خوزستان و کشف 30 قبضه سلاح جنگی خبر داد.

به گزارش فارس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی و به دنبال اطلاع ماموران هنگ مرزی دشت آزادگان مبنی بر ورود یک محموله سلاح جنگی از هورالعظیم به داخل خاک کشورمان، تحقیقات اطلاعاتی گسترده ای جهت شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه 72 ساعت تلاش بی وقفه مرزبانان غیور استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (ع) در مناطق مرزی و اجرای گشت و کمین های هدفمند سرانجام باند مورد نظر پس از ورود به منطقه مرزی هورالعظیم در کمین ماموران قرار گرفت که در یک درگیری مسلحانه سنگین باند قاچاقچی مورد نظر منهدم و دو نفر از اشرار مسلح که در این درگیری زخمی شده بودند نیز دستگیر شدند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این عملیات یک فروند قایق موتوری نیز توقیف شد، اظهار داشت: در این درگیری مسلحانه 30 قبضه سلاح جنگی، کلت کمری به همراه 60 تیغه خشاب کشف شد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان به همراه محموله سلاح کشف شده به مراجع قضائی تحویل شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها