کد خبر: 545166
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۱۲:۲۱:۱۹
| |

عملیات شبانه تکاوران پلیس علیه شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر

در این 2عملیات هماهنگ یک باند بزرگ مواد مخدر منهدم، 6 سوداگر مرگ دستگیر و یک تن و 355 کیلو و 875 گرم مواد افیونی کشف شد.

عملیات شبانه تکاوران پلیس علیه شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر
کد خبر: 545166
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۱۲:۲۱:۱۹

تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان 6 قاچاقچی را دستگیر و یک تن و 355 کیلو گرم مواد مخدر را کشف کردند.

سردار "احمد طاهری" در بیان جزئیات دقیق این خبر، اظهارداشت: اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی شهرستان "زاهدان" در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، یک باند بزرگ مواد افیونی که با استفاده از خودروهای سنگین و سواری، قصد جا به جایی محموله مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد اطلاعاتی مسیر های تردد اعضای این باند، سرانجام عصر روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از محورهای فرعی به حوزه شهرستان زاهدان طی یک عملیات کاملا هوشمندانه و ضربتی موفق به دستگیری 3 قاچاقچی، توقیف 2 دستگاه خودرو سنگین کامیون و کشف 799 کیلوگرم حشیش به همراه 306 کیلو گرم تریاک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به شناسایی دیگر اعضای این باند و انجام عملیات شب گذشته ماموران یگان امداد اشاره و اضافه کرد: در این عملیات دو دستگاه خودروی پژو 405  دیگر اعضای باند در محور "بم-زاهدان" توقیف و ضمن دستگیری 3 سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 250 کیلو و 875 تریاک کشف شد.

سردار طاهری افزود: در این 2عملیات هماهنگ یک باند بزرگ مواد مخدر منهدم، 6 سوداگر مرگ دستگیر و یک تن و 355 کیلو و 875 گرم مواد افیونی کشف و از انتقال آن به عمق کشور جلوگیری شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها