استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

با ورود قوه قضائیه در بخش اقتصادی شاهد کاهش جرائم بودیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ورود قوه قضائیه در بخش اقتصادی شاهد کاهش جرایم و مشکلات عدیده مردم بودیم و قوه قضائیه در این رابطه به خوبی عمل کرد و تداوم این روند همچنان حضور قوه قضائیه را می طلبد.

با ورود قوه قضائیه در بخش اقتصادی شاهد کاهش جرائم بودیم
کد خبر: 545942
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۱۴:۰۷:۱۱

رئیس کل دادگستری استان و معاونین با حضور در استانداری با سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، حسن نگین تاجی در این دیدار ضمن تبریک سال جدید اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با تعامل و نگاه همدلانه‌تر بین مسئولان دستگاه های اجرایی و دستگاه قضایی در استان شاهد اقدامات و خدمتگزاری بیشتر به مردم و رفع مشکلات آنها در همه عرصه ها باشیم.

سید علی احمدزاده نیز در این دیدار نقش قوه قضائیه را در ایجاد امنیت در کشور فوق العاده مهم دانست و گفت: قوه قضائیه در بخش اقتصادی کشور هم که آسیب جدی دیده بود به خوبی نقش آفرینی کرد و بسیاری از گره ها، بن‌بست‌ها و مشکلات در این حوزه برطرف شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی راکد که مشکلات جدی داشتند با ابتکار و ورود قوه قضایی احیاء شد و این اقدامات ارزنده در ایجاد اشتغال و تولید بسیار موثر و کارساز بود.

وی تصریح کرد: با ورود قوه قضائیه در بخش اقتصادی شاهد کاهش جرایم و مشکلات عدیده مردم بودیم و قوه قضائیه در این رابطه به خوبی عمل کرد و تداوم این روند همچنان حضور قوه قضائیه را می طلبد.

احمدزاده، بالا بودن ضریب امنیت در استان کهگیلویه وبویراحمد را نتیجه اقدامات جدی و خالصانه مجموعه دادگستری استان  دانست و از تلاش های جهادی آنها در ایجاد برقراری امنیت و کاهش جرایم در استان تقدیر و تشکر کرد. 

به گزارش ایسنا، در این دیدار مسئولین واحدهای تابع دستگاه قضایی استان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ را بیان کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها