رئیس دیوان عدالت اداری مطرح کرد

استفاده از همه ظرفیت‌های دیوان عدالت اداری در راستای سند تحول

رئیس دیوان عدالت اداری، در دیدار نوروزی با کارکنان، بر استفاده از همه ظرفیت‌های دیوان عدالت اداری در راستای سند تحول تاکید کرد.

استفاده از همه ظرفیت‌های دیوان عدالت اداری در راستای سند تحول
کد خبر: 545593
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۵:۳۹:۳۹

حکمت علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری، در دیدار نوروزی معاونان، مدیران، قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، بر استفاده از همه ظرفیت‌های دیوان عدالت اداری در راستای سند تحول تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دیوان عدالت اداری، وی با اشاره به «کینه‌توزی‌های نظام استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت ملت ایران در طول چهار دهه از عمر نظام» ابراز امیدواری کرد که «در سال جدید شاهد گشایش‌های اقتصادی و رفع تحریم‌ها در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر مقام معظم رهبری باشیم».

رئیس دیوان عدالت اداری در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به برخی از تاکیدات رئیس قوه قضائیه اشاره کرد و خواستار تحقق این تاکیدات در محورهای پانزده‌گانه شد.

فراهم آوردن بستر لازم در جهت حمایت همه جانبه در جهت حل مشکلات قضات و کارمندان دستگاه قضایی از جمله تاکیدات رئیس دیوان بود و آن را در جهت اجرای کامل سند تحول بسیار موثر و تاثیرگذار نامید.

مظفری در ادامه به برخی از محورهای پانزده‌گانه مورد تاکید رئیس قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: کم کردن ورودی دستگاه قضایی، کاهش فرآیند دادرسی، نخبه‌گزینی و اتقان آرا از جمله مباحث مهم در سال جاری است که بایستی با برنامه‌ریزی و مطالعه در جهت تحقق آن قدم برداشت.

وی اصلاح قوانین در اجرای سند تحول را در مجموعه دیوان عدالت اداری اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: لایحه تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری در مجلس مطرح است که در صورت تصویب آن بخش عمده‌ای از مشکلات و موانع در سند تحول قضایی رفع می‌شود.

رئیس دیوان عدالت اداری اجرای به موقع احکام ارتباط تنگاتنگ با مردم و حضور مسئولین در مساجد و اماکن و شنیدن سخنان مردم را از دیگر برنامه‌های سال جاری قوه قضائیه عنوان کرد و خواستار توجه به مشکلات مردم و خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت شریف ایران شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها