کد خبر: 545742
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۱:۳۳:۴۴
| |

مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با مدیر بخش تغذیه سلامت و توسعه سازمان بهداشت جهانی در ژنو به منظور معرفی ظرفیت‌های این دانشگاه در راستای گسترش همکاری‌ها با این سازمان بین‌المللی دیدار کرد و از برنامه‌ریزی‌ها برای راه‌اندازی مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در این دانشگاه خبر داد.

مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 545742
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۱:۳۳:۴۴

در این دیدار که دکتر مجید غیور مبرهن، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پروفسور انجلا ازی، استاد دانشگاه آمریکا، دکتر ایوب الجواده، مدیر منطقه‌ای تغذیه سازمان جهانی بهداشت و دکتر رنجبر، عضو سازمان بهداشت جهانی نیز حضور داشتند، ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه تغذیه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و با توجه به همکاری‌های قبلی این دانشگاه با سازمان جهانی بهداشت و مرکز یونسکو گزارشی از نتایج این همکاری‌ها ارائه شد.

به گزاش ایسنا، دکتر مجید غیور مبرهن، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این نشست اظهار کرد: در این نشست در خصوص راه‌اندازی مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رایزنی‌هایی انجام و قول‌های مساعدی نیز در این زمینه دریافت شد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدوار هستیم مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی به عنوان اولین مرکز تا پایان امسال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه‌اندازی شود.

غیور مبرهن افزود: با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌توان بیش از پیش در عرصه‌های بین‌المللی حضور یافت و توانمندی‌های علمی و تحقیقاتی این دانشگاه را ارائه داد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم در تولید دانش ابراز امیدواری کرد با گسترش ارتباطات بین‌المللی بتوان بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف گام برداشت.

به گزارش وبدا غیور مبرهن اظهار کرد: با توجه به حضور اتباع کشور افغانستان در مشهد در این نشست همچنین اجرای پروژه‌هایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا بتوان با همکاری سازمان بهداشت جهانی اقدامات ثمربخشی را برای مهاجرین افغان به اجرا در آوریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها