کد خبر: 545557
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۲:۳۸:۴۵
| |

کلاهبرداری 280 میلیاردی با ادعای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خارجی

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های صورت گرفته به کلاهبرداری از 59 نفر از شهروندان به مبلغ 280 میلیارد ریال اعتراف کردند.

کلاهبرداری 280 میلیاردی با ادعای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خارجی
کد خبر: 545557
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۲:۳۸:۴۵

اعضای باندی که به بهانه سرمایه گذاری در شرکت های بورس خارجی مبلغ 280 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، به دام افتادند.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: در پی دریافت شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط افرادی به بهانه سرمایه گذاری در شرکت های بورس خارجی مورد فریب و کلاهبرداری قرار گرفته اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که متهمان با ترفندهای مختلف وعده دریافت سود کلان در بازه زمانی کوتاه مدت از طریق شرکت های سرمایه گذاری بورس خارجی را به مال باختگان داده و با اغفال و دریافت وجه، از آنها کلاهبرداری کرده اند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فارس با اقدامات فنی، علمی و پلیسی شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای این باند 5 نفره شدند.

سردار حبیبی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های صورت گرفته به کلاهبرداری از 59 نفر از شهروندان به مبلغ 280 میلیارد ریال در شهر شیراز اعتراف کردند و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد:  شهروندان فریب ظاهر آراسته افراد را نخورند و از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعاهای درآمدی غیر عادی در مدت زمان کوتاهی را دارند، اجتناب کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها