کد خبر: 545171
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۱۲:۳۴:۰۳
| |

عکس‌های خصوصی زن جوان در دست خواستگار پلید

متهم قصد داشت با استفاده از عکس های خصوصی این زن از او اخاذی کند.

عکس‌های خصوصی زن جوان در دست خواستگار پلید
کد خبر: 545171
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۱۲:۳۴:۰۳

مردی که عکس های خصصوی زنی جوان را به دست آوره و با استفاده از آنها طعمه  اش را تهدید می کرد، شناسایی و دستگر شد.

در پی شکایت زن جوان مبنی بر تهدید و اخاذی از او با استفاده از تصاویر و فیلم شخصی بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان یزد قرار گرفت.

شاکی در اظهارات اولیه خود بیان داشت مدتی است از طریق واتس آپ با فردی در فضای مجازی آشنا شدم که با سوء استفاده از اعتمادم و به بهانه نشان دادن عکس‌های من به خانواده‌اش و راضی کردن آنها برای خواستگاری و ازدواج، عکس و تصاویر خصوصی‌ام را درخواست کرد و من نیز ارسال کردم اما او بعد از آن شروع به تهدید و اخاذی کرد.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با این روش از شهروندان فیلم وعکس تهیه و اقدام به تهدید و اخاذی می‌کند.

پس از بررسی اظهارات شاکی و جمع‌ آوری مستندات لازم، متهم مورد شناسایی قرار گرفت که پس از هماهنگی‌های لازم  بلافاصله دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

متهم در ابتدا متهم منکر جرمش شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات به دست آمده توسط کارشناسان پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از این اقدام را انتقام‌جویی و مشکلات قبلی عنوان کرد.

سرهنگ مرتضی ابو طالبی رئیس پلیس فتا استان یزد در توصیه به شهروندان خاطرنشان کرد: در حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی و خانوادگی خود نهایت دقت را به عمل آورده و از ارسال آن‌ها به افراد غریبه جداً خودداری کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها