کد خبر: 544480
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۰۹:۰۶:۲۸
| |

پلیس راه البرز:

اطلاع از وضعیت راه ها قبل از سفر ها ضروری است

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به ناپایداری هوا و احتمال بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی، مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

اطلاع از وضعیت راه ها قبل از سفر ها ضروری است
کد خبر: 544480
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۰۹:۰۶:۲۸

سرهنگ « رضا گودرزی» افزود:  همراه داشتن سوخت کافی ، پوشاک گرم و لوازم یدکی برای رانندگان ضروری است. 

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ مهم ترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است. 

رییس پلیس راه البرز  گفت: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود. 

گودرزی افزود: همچنین همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است که باید مد نظرقراردهند. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش ها، احتمال سقوط سنگ و ریزش کوه در مسیر های کوهستانی به ویژه جاده کرج- چالوس دور از انتظار نیست که می طلبد مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند. 

وی یادآورشد: با توجه به مه آلود بودن هوای استان البرزمی طلبد رانندگان درموقع رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود. 

رییس پلیس راه البرز گفت: پلیس راه البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است . 

استان البرز دارای یک هزار و۵۰۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها