نامی خبر داد:

آماده‌باش سراسری مدیریت بحران برای حوادث احتمالی نوروز

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از اعلام آماده‌باش مدیریت بحران به استان‌های سراسر کشور برای مقابله با حوادث احتمالی در ایام نوروز ۱۴۰۱ و همچنین ارائه خدمات به مردم خبر داد.

آماده‌باش سراسری مدیریت بحران برای حوادث احتمالی نوروز
کد خبر: 544373
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ۰۸:۲۰:۱۹

محمدحسن نامی درباره بخشنامه نوروزی سازمان مدیریت بحران به استانداران سراسر کشور برای آمادگی در برابر  حوادث و مخاطرات در ایام نوروز ۱۴۰۱ اظهارکرد:‌ با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام میان دستگاه‌های مختلف کشور در هنگام وقوع هرگونه حادثه احتمالی در ایام نوروز از حدود دو هفته قبل از نوروز ۱۴۰۱ بخشنامه‌ای به استانداران و مدیران کل بحران در استان‌های سراسر کشور صادر و در جریان آن بر ضرورت آمادگی در برابر هرگونه حوادث و مخاطرات در ایام نوروز و همچنین خدمات رسانی به مردم با توجه به افزایش سفرهای نوروزی تاکید شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه براساس این بخشنامه تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و... باید برای مقابله با حوادث و مخاطرات غیرمترقبه آمادگی داشته باشند، گفت: علاوه بر بخشنامه مدیریت بحران، وزیر محترم کشور نیز تاکیداتی را به استانداران داشتند که در آن  مباحث مربوط به چگونه عمل کردن برای تامین آرامش مردم و همچنین تامین ایمنی و امنیت شهروندان در هنگام سفر مورد تاکید قرار گرفت. 

نامی ادامه داد:‌ امیدوارم امسال شرایط به گونه‌ای باشد که هیچگونه حادثه‌ای اعم از طبیعی و غیرطبیعی در ایام نوروز رخ ندهد و زندگی مردم عزیز تحت تاثیر قرار نگیرد. با این وجود ما نیز آمادگی لازم را داریم که اگر خدایی نکرده حادثه‌ای رخ داد، بتوان خسارات و آسیب‌های ناشی از آن را به داقل رساند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه حدود ۱۷ حوزه در مدیریت بحران دارای مسئولیت هستند، گفت: از ظرفیت تمام این دستگاه‌ها و سازمان‌ها در ایام نوروز استفاده‌ کرده‌ایم تا ان‌شاءالله تا پایان تعطیلات نوروزی، نوروزی امن را برای مردم عزیز داشته باشیم. ما هم از همه امکانات و تجهیزات برای ایمنی مردم در ایام نوروز و همچنین در جریان سفرهای نوروزی بهره خواهیم گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها