کد خبر: 543884
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۱۶:۱۲:۴۷
| |

آماده باش نوروزی یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران

​فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران از آماده باش کامل نیروهای این یگان در امر حفاظت از اراضی ملی از بیست و ششم اسفند ماه سال جاری تا پایان چهاردهم فروردین ماه سال جدید خبر داد.

آماده باش نوروزی یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران
کد خبر: 543884
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۱۶:۱۲:۴۷

سرهنگ احمد ناصری نیکو با اعلام این خبر افزود: به منظور جلوگیری و پیشگیری از هرگونه تخلف، تصرف احتمالی و ساخت و سازهای غیرقانونی در عرصه‌های منابع طبیعی استان تهران، اکیپ‌های ویژه گشت و مراقبت با تمام امکانات و تجهیزات و به صورت شبانه روزی به حفاظت از عرصه‌های ملی در سطح استان خواهند پرداخت.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اضافه کرد: برای اطفای آتش سوزی‌های احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است که در صورت بروز هرگونه آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان در اسرع وقت نسبت به اطفاء و جلوگیری از گسترش خسارت های احتمالی اقدام شود.

ناصری نیکو با تاکید بر این که طبیعت و منابع طبیعی به عنوان ودیعه و امانت الهی در اختیار ما انسان‌ها قرار گرفته است اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ارزش‌های زیادی که برای منابع طبیعی وجود دارد لازم است تمامی اقشار مختلف مردم در حالی که به طبیعت می‌روند ضمن استفاده صحیح از این مواهب الهی ، نکات ایمنی را نیز رعایت کرده و مراقب این سرمایه‌های خدادادی باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران از عموم مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی، تخریب، تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در عرصه‌های ملی استان مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع  دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها