کد خبر: 543881
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۱۶:۰۵:۱۲
| |

امام جمعه بندرعباس:

امنیت ایران مدیون مجاهدت سربازان گمنام است

امام جمعه بندرعباس گفت: خیلی از سربازان گمنام امام زمان(عج) نمی‌توانند گزارش کارها و فعالیت‌های خود را به جامعه معرفی کنند اما امنیت امروز حاکم بر جامعه رهین تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان است.

امنیت ایران مدیون مجاهدت سربازان گمنام است
کد خبر: 543881
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۱۶:۰۵:۱۲

محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: میلاد منجی عالم بشریت، باشکوه‌ترین و باارزش‌ترین روز ما است و ما امروز وظایفی را داریم که باید برای رسیدن به طلیعه ظهور بدان‌ها عمل کنیم تا بتوانیم قومی شایسته ظهور باشیم.

به گزارش فارس، وی با اهمیت پرداختن به الزامات امت ظهور در جامعه از جانب تریبون‌ها و رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم شبیه به آن حضرت باشیم و دنبال آن حضرت راه بیفتیم و با تلاش، کار و مسئولیت‌پذیری در این زمان با آن حضرت سنخیت پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: منتظران واقعی باید در توطئه‌های دشمنان خدا صبر کنند و مقاومت از خود نشان‌دهند و ملت ایران مصداق این آیه است چرا که دشمن ایران اسلامی را تحریم کرد اما با پایداری ملت روز به روز جبهه مقاومت گسترش پیدا کرد و امروز اثرات مقاومت ملت ایران در جهان مشهود است که مستکبران به التماس افتاده‌اند.

عبادی‌زاده تاکید کرد: یک روزی دشمنان می‌خواستند ما را در مرزهای خودمان محبوس کنند اما امروز جبهه نورانی مقاومت در حال درنوردیدن کشورهای منطقه است و معادلات جهانی را به هم زده است و امروز اندیشه‌های انقلاب اسلامی به فراتر از منطقه رفته است و دنیا با گفتمان ما آشنا شده و آن را بکار می‌بندد.

وی با تقدیر از نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در امنیت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی، تصریح کرد: خیلی از سربازان گمنام امام زمان(عج) نمی‌توانند گزارش کارها و فعالیت‌های خود را به جامعه معرفی کنند اما امنیت امروز حاکم بر جامعه رهین تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان است و جا دارد به دلیل امنیتی که در استان و کشور حاکم است خداقوت به سربازان گمنام امام زمان(عج) بگوییم.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به گردن زدن 81 انسان بی‌گناه در عربستان، این قبیل جنایات را نشانه روشنی از عمق ظلمت و تاریکی در وجود سران آل سعود برشمرد و گفت: سکوت خفت بار جامعه جهانی در برابر این ظلم‌ها و وحشی‌گری‌ها نشانه عمق خباثت آلود این نهادها است که فقط با پول و وابستگی اداره می‌شوند.

عبادی زاده گفت: از خدا می‌خواهیم ریشه این سردمداران مفلوک در دنیا که با پول حکومت می‌کنند از سر مسلمین کوتاه شود.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر موصاد در اربیل گفت: این حرکت پیام‌های زیادی داشت چرا که در حالی‌ که می‌توانستیم از سوریه این حمله را شکل دهیم اما از ایران این اتفاق افتاد تا به دشمنان بفهمانیم ما بانک اطلاعاتی صهیونیست‌ها را در همه جا داریم و صهیونیست‌ها نباید فکر کنند که وقتی بحث انتقام مطرح‌ می‌شود ما فقط سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار می‌دهیم بلکه بانک اطلاعاتی ما از صهیونیست‌ها گستره است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها