کد خبر: 543643
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲۰:۴۰:۰۴
| |

کشف 47 تن روغن خوراکی قاچاق در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر و تکاوران قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار بیش از ۴۷ تن روغن خوراکی قاچاق توقیف شد.

کشف 47 تن روغن خوراکی قاچاق در ایرانشهر
کد خبر: 543643
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۲۰:۴۰:۰۴

سردار احمد طاهری اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا روز گذشته رزمندگان یگان تکاوری قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی  آن شهرستان 2 دستگاه کشنده کانتینر دار حامل روغن خوراکی قاچاق را متوقف کردند. 

​به گزارش فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از کامیون های توقیفی بیش از 47 تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد. 

وی با بیان اینکه در این رابطه 2 فرد متخلف شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند تصریح کرد: ارزش محموله توقیفی بنابر اعلام نظر کارشناسان اداره گمرک 12 میلیارد ریال برآورد شده است. 

سردار طاهری با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاقچیان و اخلالگران در نظام اقتصادی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اخیار پلیس قرار دهند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها