کد خبر: 517137
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ۱۳:۰۹:۰۰
| |

کشف یک و نیم تن مخدر در درگیری پلیس با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: هشت قاچاقچی مسلح در درگیری با تکاوران پلیس استان دستگیر و یک تن و 557 کیلوگرم مواد افیونی از آنان کشف شد.

کشف یک و نیم تن مخدر در درگیری پلیس با قاچاقچیان
کد خبر: 517137
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ۱۳:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: هشت قاچاقچی مسلح در درگیری با تکاوران پلیس استان دستگیر و یک تن و 557 کیلوگرم مواد افیونی از آنان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سیب و سوران به خاش و سپس قاچاق آنها به عمق کشور را داشتند شناسایی کرده و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.


وی افزود: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کمک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سیب و سوران و خاش عصر دیروز در قالب چند تیم عملیاتی هنگام رصد مناطق سخت‌گذر با مشاهده اعضای این باند مسلح که با یک دستگاه وانت تویوتا و چهار دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در روستای «مرگوک» شهرستان سیب و سوران بودند به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی بیان داشت: در این عملیات جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با آتش پر حجم خود خودروهای قاچاقچیان را متوقف و ضمن دستگیری هشت سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای توقیفی آنان یک تن و 557 کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و 536 کیلو و 140 گرم تریاک، 19 کیلو و 200 گرم حشیش و 2 کیلو و 360 گرم شیشه کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات 2 قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه 71 تیر فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف شده است خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس تلفنی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها