کد خبر: 538862
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۹:۴۷:۲۰
| |

دستگیری زن میانسالی که ۱۵۰ میلیارد در اصفهان کلاهبرداری کرد

دستگیری زن میانسالی که از مردم اصفهان 150 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است در کنار انهدام باند تلفن قاپ‌ها و کلاهبرداری با شگرد فروش اجناس ارزان قیمت در وب‌سایت دیوار از جمله مهمترین اخبار کوتاه پلیس استان اصفهان است.

دستگیری زن میانسالی که ۱۵۰ میلیارد در اصفهان کلاهبرداری کرد
کد خبر: 538862
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۹:۴۷:۲۰

دستگیری زن میانسالی که از مردم اصفهان 150 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است در کنار انهدام باند تلفن قاپ‌ها و کلاهبرداری با شگرد فروش اجناس ارزان قیمت در وب‌سایت دیوار از جمله مهمترین اخبار کوتاه پلیس استان اصفهان است.

دستگیری زن کلاهبردار در اصفهان

به گزارش ایرنا، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان از دستگیری زن کلاهبردار در این استان خبرداد و گفت: این متهم از هشت نفر بابت سرمایه گذاری واردات کالا ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ «جواد درستکار» با اشاره به ابعاد این پرونده افزود: این خانم میانسال با معرفی سه شرکت جعلی و درج آگهی جذب سرمایه گذار برای فعالیت اقتصادی واردات کالا پول هشت نفر را به سرقت برده است.

وی ادامه داد: با بررسی های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرد شناسایی و محل شرکت‌ پلمپ و متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان اضافه کرد: پرونده در حال بررسی و تبلیغات این سه شرکت غیرمجاز در وب سایت دیوار حذف شد و اطلاع رسانی برای جلوگیری از ادامه فعالیت و گسترش تبلیغات آن در شبکه‌های اجتماعی انجام شده است.

دستگیری کلاهبردار فروش اجناس ارزان قیمت در وب سایت دیوار

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری کلاهبردار فروش اجناس ارزان قیمت در وب سایت دیوار خبرداد و گفت: فردی با شگرد فروش کالا به قیمت کارخانه و دریافت وجه اولیه از خریداران و ارسال عکس جعلی از شهروندان اصفهان کلاهبرداری می‌کرد.

سرهنگ «سید مصطفی مرتضوی» افزود: با همکاری مقام قضایی فرد دستگیر و پول دریافتی به مالباختگان بازگشت داده شد.

وی با بیان اینکه صحت آگهی های منتشر شده در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی بر عهده صاحبان این درگاه های اینترنتی نیست، تصریح کرد: همه افراد در چنین خرید و فروش هایی خودشان مسئول هستند و باید دقت بالایی در این خصوص داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان خاطرنشان کرد: خرید یا فروش کالا از این سایت ها نباید با اعتماد انجام شود و شهروندان برای جلوگیری از کلاهبرداری  از پرداخت وجه یا بیعانه اینترنتی و کارت به کارت خودداری کنند.

دستگیری باند تلفن قاپ های اصفهان توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: باند تلفن همراه قاپ های این استان شناسایی و دستگیری شدند.

سرهنگ حسین ترکیان با اشاره به اعلام سرقت موبایل توسط مردم در نقاط مختلف استان به ویژه اصفهان در مقاطع زمانی مختلف و به ویژه موقعیت زمانی خاص سال مثل برگزاری مراسم‌های مهم گفت: با افزایش عملکرد گشت های کلانتری‌ها و  تیم‌های در کمین پلیس آگاهی تعدادی از این افراد دستگیر شدند.

وی افزود: نوجوانان، جوانان و زنان بیشترین مالباختگان این گونه از سرقت‌ها بودند که سارقین در کمین و مناطق خلوت و رصد افراد، گوشی تلفن همراه را از دست یا در چیپ آن ها به سرقت می بردند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با تاکید بر ضرورت مراقبت از گوشی های همراه یادآورشد: این مجرمان به اقدامات خود اعتراف و تعدادی از گوشی‌ها سرقتی را برای بازگشت به صاحبان آن به پلیس تحویل داده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سارقین، لوازم سرقتی را به فروش می رسانند از خرید کالاهای بدون جعبه و سند خودداری شود ودر صورت وجود مراکز عرضه کالای بدون کارتن مراتب به پلیس گزارش شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها