کد خبر: 543366
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۶:۲۴:۳۰
| |

وقوع تصادف منجر به فوت در محور زنجان- میانه/ پیش‌بینی افزایش ترددهای جاده‌‌ای

رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع تصادف منجر به فوت در محور زنجان به میانه خبر داد و گفت: در این حادثه دو دستگاه تریلر با هم برخورد کرده بودند که راننده یکی از تریلرها فوت و دیگری مصدوم شد.

وقوع تصادف منجر به فوت در محور زنجان- میانه/ پیش‌بینی افزایش ترددهای جاده‌‌ای
کد خبر: 543366
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۶:۲۴:۳۰

نزدیک شدن به پایان سال و افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی منجر به افزایش تصادفات جاده‌ای خواهد شد از این رو مسؤولان مربوطه در این حوزه ضمن دعوت رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تاکید جدی بر آگاهی از وضعیت محورهای مورد نظر کاربران قبل از آغاز سفر دارند.

به گزارش فارس، طی روز گذشته برخورد دو دستگاه کامیون در محور زنجان به میانه منجر به فوت یکی از رانندگان شده است.

در این رابطه رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بر اثر برخورد دو دستگاه تریلر در کیلومتر ۲۰ جاده زنجان - میانه یک نفر که راننده مقصر در وقوع تصادف بوده کشته و راننده دیگر مصدوم شده است، افزود: این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد که مأموران بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

محمدعلی عظیمی با اشاره به اینکه علت این حادثه انحراف به چپ یکی از این خودروها بوده، افزود: این تصادف موجب مسدودی چند ساعته محور زنجان - میانه شده بود که با تلاش عوامل راهداری و ارگان‌های امدادی مسیر بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان را عدم توجه به جلو از سوی رانندگان وسایل نقلیه خاطی است، تصریح کرد: بیشترین وقوع تصادفات رانندگی در یک تا ۳۰ کیلومتری اغلب محورهای استان روی می‌دهد که این امر نیز ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد مورد نظر است.

رئیس پلیس راه استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت جاده‌های استان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای استان عادی و روان است.

وی از افزایش سفرهای نوروزی طبق پیش‌بینی‌ها خبر داد و افزود: در این راستا پلیس به همراه سایر نیروهای امدادی ارائه خدمات نوروزی را از ۲۸ اسفندماه آغاز خواهد کرد که این خدمات تا ۱۶ فروردین ادامه می‌یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها