ایمیل بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد

ایمیل بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اعمال محدودیت های جدید تحریمی برای سرورهای داخل کشور راه‌اندازی شد.

ایمیل بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد
کد خبر: 543174
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۱۵:۴۰:۰۰

ایمیل بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اعمال محدودیت های جدید تحریمی برای سرورهای داخل کشور ، به آدرس info@iau.ac.ir.university راه اندازی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با راه اندازی سامانه در سرورهای خارج از کشور دانشگاه آزاد، ایمیل بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه راه اندازی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با راه اندازی سامانه در سرورهای خارج از کشور دانشگاه آزاد ، ایمیل بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه راه اندازی شد.

آقای صابری اظهار داشت:‌ با راه اندازی آدرس ایمیل بین الملل از این پس کلیه سازمانهای حقوقی داخلی و خارج از کشور از طریق ارسال نامه های الکترونیکی به وسیله ایمیل سازمانی ، استعلامات خود در زمینه مسائل فارغ التحصیلی دانشجویان را به ایمیلinfo@iau.ac.ir.university ارسال نمایند.

وی خاطر نشان نمود که نتیجه ایمیل های دریافتی پس از بررسی به سازمان ارسال کننده اعلام خواهد شد و همچنین ایمیل های که به نشانی غیر از ایمیل مذکور ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها