کد خبر: 542319
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۹:۰۳:۴۵
| |

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محدوده مرکزی شهر اصفهان از 20 اسفند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به افزایش 20 تا 25 درصدی ترافیک شهر اصفهان در ایام پایانی سال گفت: از 20 اسفند ماه تردد خودروهای سنگین در محدوده مرکزی شهر اصفها ن ممنوع می‌شود.

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محدوده مرکزی شهر اصفهان از 20 اسفند
کد خبر: 542319
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۹:۰۳:۴۵

محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار داشت: با اشاره به افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی بار ترافیک شهری در ایام پایانی سال به ویژه در خیابان‌های هسته مرکزی شهر بیان داشت: با توجه به اینکه وظیفه پلیس راهور اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم برای داشتن بار ترافیکی روان در خیابان‌های شهر اصفهان است، این امر همکاری و همت کلیه شهروندان را می‌طلبد تا به خصوص در ایام پایانی سال به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی آمده و با رعایت قوانین به ما در این امر یاری رسانند.

​به گزارش فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه از رانندگان و عابرین خواستاریم با صبر و متانت بیشتری در ایام پایانی سال تردد کنند و هرکس به نوعی پلیس خود باشد، افزود: برخورد با تخلفات به صورت کاملا جدی در دستور کار قرار دارد و اعمال قانون توام با ادب و احترام و حفظ شان مردم را به کلیه واحدها ابلاغ کرده‌ایم.

محمدی بیان کرد: با توجه به وضعیت ترافیکی معابر در این ایام، پلیس از ۲۰ اسفندماه در محدوده مرکزی شهر اصفهان از تردد خودروهای سنگین به جز در موارد اضطراری ممانعت می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان عنوان داشت: همچنین طی تعامل با شهرداری اصفهان قرار شده تا هرگونه عملیات عمرانی به استثنای عملیات غیرمترقبه و اورژانسی برای راه‌ها و معابر درون شهری از 15 اسفندماه تعطیل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم  تا همچون گذشته اهتمام ویژه‌ای به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته و یاور پلیس راهور در جهت ایجاد فضای آرام در بستر خیابان‌های شهر اصفهان باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها