کد خبر: 542077
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۲۱:۰۴:۵۲
| |

رهایی گروگان و دستگیری آدم ربا در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از رهایی موفقیت آمیز گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان با اشرافیت بالای اطلاعاتی پلیس استان خبرداد.

کد خبر: 542077
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۲۱:۰۴:۵۲

سردار غلامرضا جعفری امشب بیان داشت: در پی وقوع آدم ربایی دو نفر مذکر در حوزه استحفاظی شهرستان رودان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان رودان قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از روش های علمی و اطلاعاتی سرانجام هویت متهمین اهل و ساکن سیستان بلوچستان را شناسایی و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی رودان طی هفت مرحله جهت دستگیری متهمان و رهایی افراد ربوده شده به استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان اعزام که سرانجام احدی از متهمین طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه سکونت دو نفر متهمین دیگر در نقطه ی صفر مرزی ایران و پاکستان بود به طرف خاک پاکستان متواری و گروگانها را با خود به آن طرف مرز انتقال داده بودند.

سردار جعفری تصریح کرد: طی برگزاری دو جلسه با سران قبایل و ریش سفیدان منطقه ی مذکور و رایزنی های انجام شده سران قبایل متعهد به آزادی و تحویل دو نفر ربوده شده گردیدند که سرانجام روز گذشته هردو نفر ربوده شده صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده آنان شدند.

این مقام انتظامی علت آدم ربایی را اختلاف حساب مالی عنوان نموده و از شهروندان درخواست کرد تا پس از مشاهده هر گونه موارد مشکوک سریعا مراتب به پلیس اطلاع رسانی و همچنین خانواده ها کنترل و اشرافیت لازم را بر احوالات فرزندان خود داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها