غیبت دوباره چمران در صحن شورای شهر

دهمین جلسه صحن شورای ششم با غیبت مهدی چمران برگزار شد و پرویز سروری مدیریت جلسه را بر عهده گرفت.

غیبت دوباره چمران در صحن شورای شهر
کد خبر: 513195
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۰۹:۴۳:۱۲

اعتمادآنلاین| پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در دهمین جلسه صحن امروز شورا که در غیاب مهدی چمران برگزار شد اظهار داشت: پیروز قهرمانان پارالمپیک کشور که پرچم ایران را بارها به اهتزاز درآوردند باعث خوشحالی همه ما است و امیدواریم بتوانیم از این عزیزان در شورا تقدیر کنیم.

به گزارش فارس، وی افزود: 17 شهریور نیز سالروز حضور میلیونی مسالمت‌آمیز تهرانی‌ها در میدان ژاله و برخورد خشن دژخیمانه با مردم است که آنها را به خاک و خون کشید.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در کنار جنایتی که انجام گرفت زیبایی‌هایی هم دیده شد از جمله بانوان دیدند دشمن در حال تیراندازی است و برای همین به جلوی صفوف آمدند و اولین شهدای ما زنان قهرمان بودند که برای انقلاب و حفاظت از ارزش‌ها در خون تپیدند.

سروری گفت: چه خون‌هایی که ریخته شده که ما برای پاسداشت ارزش‌ها در صندلی‌هایی قرار گیریم تا بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم و امیدواریم در این مسیر موفق باشیم.

وی با اشاره به سالروز ارتحال آیت‌الله طالقانی گفت: ایشان ابوذر زمان بود، اولین امام جمعه تهران و سمبل شوراها است که از پیروزی انقلاب بعد از امام خمینی (ره) ایشان به موضوع شوراها توجه داشت و معتقد بود شوراها به معنای مشارکت گسترده مردم در تصمیم‌گیری‌ها است و انشاالله اهداف ایشان را بتوانیم ما ادامه دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها