کد خبر: 541704
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۷:۴۷:۰۵
| |

توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد به قیمت مصوب در گیلان

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام گیلان از توزیع بیش از ۵۰۰ تن گوشت مرغ و ۱۶۰ تن گوشت قرمز منجمد به نرخ مصوب در استان خبر داد.

توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد به قیمت مصوب در گیلان
کد خبر: 541704
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۷:۴۷:۰۵

محمد سید محمدی در جمع خبرنگاران گفت: برای تامین اقلام ضروری مردم در آستانه سال نو و تنظیم بازار استان، ۵۶۰ تن گوشت مرغ با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان برای توزیع کنندگان و ۲۰ هزار تومان برای مصرف کنندگان در بازار گیلان در دست توزیع است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای گیلان، افزود: همچنین گوشت قرمز منجمد وارداتی با نرخ مصوب ۱۱۰ هزار تومان برای توزیع کنندگان و فروشندگان و ۱۱۵ هزار تومان برای مصرف کنندگان در استان عرضه می‌شود.

سید محمدی  خاطرنشان کرد: گوشت قرمز و مرغ در حوزه شهرستان رشت، در  فروشگاه های بزرگ در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: در سایر شهرستانهای استان نظیر ماسال، شفت، رضوانشهر، تالش، آستار و انزلی بخشی از سهمیه شهرستانی را توزیع کرده اند و ما بقی هم در حال انجام است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام گیلان گفت: از فرمانداران و مدیران جهاد کشاورزی تقاضا داریم سایر شهرستانهایی که هنوز سهمیه شان را دریافت نکرده اند، با توجه به روزهای پایانی سال این امکان را برای شهروندان شهرستان خود فراهم کنند تا همه استانی هایمان از این خدمات بهره مند شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها