کد خبر: 541258
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۰۸:۴۰:۳۵
| |

عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

حتی اگرتوافق هم بشود نباید معیشت را به وعده آمریکا گره زد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به مذاکرات لغو تحریم گفت: به فرض اگر توافقی هم حاصل شود آمریکا کشوری نیست که به توافق پایبند باشد. بنابراین نباید معیشت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نتیجه چنین مذاکره‌ و حصول چنین توافقی گره زد.

حتی اگرتوافق هم بشود نباید معیشت را به وعده آمریکا گره زد
کد خبر: 541258
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۰۸:۴۰:۳۵

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تاکید داشتند باید مذاکرات در وین و مسائل معیشتی و اقتصادی هر یک مسیر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کند.

به گزارش فارس، وی افزود: هیچ گاه نباید معیشت مردم و اقتصاد کشور را که یک مسأله داخلی است به مذاکرات گره زد و بهبود معیشت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ منوط به حصول توافق در مذاکرات کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که ما در مذاکرات با کشورهایی مذاکره می‌کنیم که سابقه بدعهدی آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش از این هم داشته‌ایم و علاوه بر بدعهدی تجربه سال‌ها و دهه‌های قبل دشمنی آنها با کشورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ اثبات می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: به فرض اگر توافقی هم حاصل شود آمریکا کشوری نیست که به توافق پایبند باشد. نباید معیشت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نتیجه چنین مذاکره‌ای و حصول چنین توافقی گره زد.

وی افزود: ما باید تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای رشد اقتصادی و همچنین بی‌اثر کردن تحریم‌ها در دستور کار خود قرار دهیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها