فرمانده مرزبانی انتظامی ایران تاکید کرد:

آمادگی ایران برای همکاری در تامین امنیت مرزها در ایام جام جهانی در قطر

فرمانده مرزبانی انتظامی با تأکید بر امنیت پایدار در مرزهای ایران و قطر، بر آمادگی همکاری و تعامل مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با مرزبانی کشور قطر به منظور تأمین امنیت مرزهای دو کشور در ایام برگزاری جام جهانی ۲۰۲۰ تأکید کرد.

آمادگی ایران برای همکاری در تامین امنیت مرزها در ایام جام جهانی در قطر
کد خبر: 541020
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۳:۱۲:۳۶

 سردار احمدعلی گودرزی،فرمانده مرزبانی انتظامی با تأکید بر امنیت پایدار در مرزهای ایران و قطر، در شانزدهمین اجلاس مرزی که با حضور سرتیپ "ناصر جبر راشد النعیمی" مدیرکل سواحل و مرزهای دولت قطر برگزار شد، گفت: بسیار خوشحال هستیم که امنیت پایدار در مرزهای مشترک دو کشور برقرار است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مرزهای جمهوری اسلامی ایران هوشمند مدیریت و کنترل می شود، اظهار کرد: خوشبختانه مرزهای جمهوری اسلامی ایران با تجهیزات هوشمند و با استفاده از علوم و تکنولوژی روز دنیا کنترل و مراقبت می شود.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری رویداد مهم فوتبالی جهان در کشور قطر در سال ۲۰۲۲، بر آمادگی همکاری و تعامل مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با مرزبانی کشور قطر به منظور تأمین امنیت مرزهای دو کشور در ایام برگزاری جام جهانی تأکید کرد.

مقابله با جرائم سازمان یافته

سرتیپ "ناصر جبر راشد النعیمی" مدیرکل سواحل و مرزهای دولت قطر نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات فرماندهی مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنترل و مراقبت از مرزهای مشترک دو کشور، گفت: این اجلاس برای ما خیلی مهم است اهداف ما برقراری نظم و امنیت در مرزهای مشترک است.

 مدیرکل سواحل و مرزهای دولت قطر بر جلوگیری از قاچاق تأکید کرد و  افزود: جلوگیری و مقابله با جرائم سازمان یافته و معضل شوم قاچاق به ویژه قاچاق موادمخدر از اهداف مهم کشور قطر است که در این مسیر اهتمام ویژه خواهیم داشت.

براساس گزارش سایت پلیس، در این نشست طرفین، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اجلاس و تاکید بر ارتقاء تعاملات؛ تدوام این امر را  در ارتقاء امنیت مرزهای دریایی دو کشور مهم دانستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها