کد خبر: 539635
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۳:۲۴:۴۷
| |

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

درگیری مسلحانه با ۲ تیم از اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با اشرافیت پلیس بر تحرکات قاچاقچیان مسلح مواد مخدر یک تن مواد افیونی در عملیات مشترک و همزمان تکاوران انتظامی شمال و جنوب سیستان و بلوچستان کشف شد.

درگیری مسلحانه با ۲ تیم از اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور
کد خبر: 539635
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۳:۲۴:۴۷

سردار «احمد طاهری»  بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح‌های شناسایی و مقابله با اعضای باندهای سازمان یافته قاچاق مواد مخدر و همچنین رصد تحرکات آنان، از فعالیت ۲ تیم از اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در شمال و جنوب استان سیستان و بلوچستان با خبر شدند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: روز گذشته تکاوران انتظامی شهرستان‌های جنوبی استان در قالب دو تیم عملیاتی طی یک درگیری سنگین و مسلحانه با قاچاقچیان مسلح در محورهای فرعی و ارتفاعات شهرستان‌های «ایرانشهر و سراوان» موفق شدند پس از ساعتی درگیری دو دستگاه خودروی پژو پارس سوداگران، حامل مواد مخدر را متوقف کنند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات با عکس العمل سریع ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ، ۶۴۵ کیلو و ۹۶۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد. 

سردار طاهری به برخورد سرسختانه و قاطعانه پلیس با دیگر تیم از اعضای این باند قاچاق در محورهای شمالی استان توسط ماموران انتظامی شهرستان‌های «زاهدان، نیمروز و هیرمند» اشاره نمود و اضافه کرد: در این عملیات هوشمندانه دو خودروی پژو قاچاقچیان در حلقه محاصره پلیس قرار می‌گیرد و ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی، ۳۸۵ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک و ۲ کیلو و۱۵۰ گرم شیشه کشف شد. 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه انهدام این باند منجر به کشف یک تن و ۳۳ کیلو و ۶۱ گرم مواد افیونی شد، خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان و هوشمندی، هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ به هیچ عنوان در امان نخواهند بود. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها