کد خبر: 539432
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۵:۵۴:۴۵
| |

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی خبرداد

دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل ۲ نفر در یکی از روستاهای ارومیه در کمتر از۴۸ ساعت خبر داد.

دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه
کد خبر: 539432
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۵:۵۴:۴۵

سرهنگ صادق شکری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری مسلحانه منجر به قتل و انتقال دو نفر مقتول به بیمارستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات اولیه کاراگاهان جنایی مشخص شد مقتولین با سه نفر دیگر به علت اختلافات قبلی درگیر شده و به قتل رسیده اند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: به جهت حساسیت موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی استان قرار گرفته و با به کارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم و مهندسی اجتماعی در کمتر از ۴۸ ساعت تمامی متهمین دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت شدند.

وی اظهار کرد: متهمان در مواجهه با دلایل و مدارک کافی، به جرم ارتکابی با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف کردند.

سرهنگ شکری در پایان با اشاره به اینکه در این راستار۳ متهم دستگیر و ۲ قبضه سلاح جنگی از آنان کشف شد، خاطر نشان کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس؛ با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها