کد خبر: 539568
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۰:۲۰:۴۵
| |

کوتاهی بیمارستان در پذیرش یک بیمار/ آنژیوکت در بدن بیمار جا ماند!

اخیرا فیلمی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان می دهد بیمار پرندی پس از بد حال شدن به بیمارستانی در رباط کریم مراجعه می‌کند، اما پس از بازگشت، آنژیوکت در بدن او جا می‌ماند و اتفاقات بسیاری برای این بیمار می‌افتد.

کوتاهی بیمارستان در پذیرش یک بیمار/ آنژیوکت در بدن بیمار جا ماند!
کد خبر: 539568
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۰:۲۰:۴۵

اخیراً فیلمی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان می دهد یک بیمار ساکن پرند پس از بدحال شدن به بیمارستانی در رباط‌کریم مراجعه می‌کند و پس از ترخیص بیمار، فرزند وی متوجه می شود آنژیوکت بیمار از او جدا نشده و پرستاران این بیمارستان با همان وضعیت او را رها و سپس ترخیص کرده‌اند.

به گزارش فارس، این فیلم که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، نشان می‌دهد شهروند پرندی، مبتلا به بیماری صعب العلاج بوده و فرزند او نیز دارای معلولیت شدید است و توان همراهی با بیمار را ندارد.

خبرنگار فارس برای بررسی موضوع، با فرزند فرد بیمار گفت وگویی داشت، فرزند این بیمار می‌گوید: بنده تنها فرزند خانواده هستم، مادرم نیز از دنیا رفته است، پدرم هم پیر است و به یک بیماری صعب العلاج مبتلا است.

وی اضافه کرد: آن روز پدرم وضعیت مطلوب جسمی نداشت، پس از آن با اورژانس تماس گرفتم، گفتند باید منتقل شود، بنده معلولیت شدید دارم و گفتم آمبولانس جای ویلچر ندارد و مجبور شدم یکی از نزدیکان را با پدر به بیمارستان بفرستم.

وی ادامه داد: در بیمارستان به پدر ۲ واحد خون تزریق شد و او را عصر ترخیص کردند، وقتی پدر را به خانه آوردم متوجه شدم آنژیوکت را از دست او بیرون نکشیده اند، با اوژانس تماس گرفتم و ماجرا را تشریح کردم، اما با مخالفت آنها برای همراهی مواجه شدم. تنها به بنده گفتند یک پرستار باید به خانه بیاورید تا بتواند آنژیکت را جدا کند، مجبور شدم ۳۰۰ هزار برای این موضوع به یک مرکز خصوصی پرداخت کنم.

این شهروند پرندی، بیان کرد: پس از این اقدام، با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت نیز تماس گرفتم و ماجرا را شرح دادم و قرار شد یک کد پیگیری ارسال کنند اما نکردند، دوباره تماس گرفتم و به صورت دستی کد را یادداشت کردم، با نیروی انتظامی نیز تماس گرفتم و صورت جلسه ای از این کوتاهی پرسنل بیمارستان رباط‌کریم تنظیم کردم.

وی ادامه داد: پس از این موضوع نیز، با بیمارستان رباط کریم تماس گرفتم، با سوپروایزر صحبت کردم اما حتی یک معذرت خواهی نکردند و گفتند اینجا شلوغ است و خودتان می آمدید همراه بیمار. سپس خطاب به بنده گفت بسیار راحت است و آنژیوکت را بیرون بکشید به او گفتم که دستانم هیچ توانی ندارد و معلول هستم!

این شهروند پرندی، ابراز کرد: رییس بیمارستان هم بنده را تهدید به شکایت کرده است، گفته هر کسی این فیلم را گرفته بر علیه او شکایت می‌کنم، این خانه شخصی خودم بوده و بیمار نیز پدرم بوده است، با این حال ما به نظام پزشکی هم شکایت کرده ایم و گفته اند پیگیری می کنیم.

موضوع تخلفات بیمارستانی برای نخستین بار نیست که در تماس شهروندان با این خبرگزاری مطرح می شود و اغلب شهروندان نیز از عدم نظارت معاونت درمان وزارت بهداشت از بیمارستانهای خصوصی و دولتی گلایه دارند. چندی پیش نیز خبرگزاری فارس گزارش هایی از تخلفات یک بیمارستان خصوصی منتشر کرد که متاسفانه وزارت بهداشت تاکنون پاسخی درخصوص پیگیری این تخلفات نیزارائه نکرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها