کد خبر: 538596
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۱۶:۳۴:۳۰
| |

امام جمعه اراک:

در مذاکرات باید مقتدرانه، با تدبیر و رعایت تمام نکات لازم با طرف غربی روبه رو

امام جمعه اراک گفت: در مذاکرات باید مقتدرانه، با تدبیر و رعایت تمام نکات لازم با طرف غربی روبه رو شد.

در مذاکرات باید مقتدرانه، با تدبیر و رعایت تمام نکات لازم با طرف غربی روبه رو
کد خبر: 538596
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۱۶:۳۴:۳۰

قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن هر روز با توطئه و دسیسه‌ای به دنبال ضربه به ایران و انقلاب است و در این مسیر نیز از غفلت برخی در داخل کشور نهایت بهره و استفاده را می‌برند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: با این حال باید دانست کشور اسلامی ایران سرزمین ائمه اطهار(ع) و امام راحل(ره) و 240 هزار شهید از جمله شهید سلیمانی است که پرچم اسلام ناب محمدی را به اهتزاز نگه داشته اند.

امام جمعه اراک با اشاره به اهانت به تصویر شهید سلیمانی در کشور هندوستان گفت: پس از اهانتی که به تصویر شهید سلیمانی در کشمیر هند شد، مردم مسلمان و انقلابی کشمیر علیه این اهانت قیام کردند و به خیابان ها آمدند.

دری نجف آبادی ادامه داد: همین حضور مردم، سبب شد تا پلیس هند مجبور شود از این اقدام عذرخواهی کند، عکس شهید سلیمانی را بوسه بزند و بر عقاید مردم مسلمان کشمیر احترام بگذارد.

وی افزود: حدود سیصد تا دویست میلیون از جمعیت هند را مسلمانان تشکیل می دهند و دولت این کشور باید بداند دنیای امروز دنیای برخوردهای افراطی و اهانت آمیز با عقاید دیگران نیست و همانطور که شعار آزادی بیان سر می دهند باید به عقاید دیگران احترام بگذارند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به لزوم ثمره گرفتن از ماه رجب گفت: باید در زمینه شیوع گونه جدید ویروس کرونا هوشیار باشیم و با رعایت پروتکل ها و تزریق دز سوم واکسن کرونا خود و جامعه را علیه این بیماری ایمن کنیم.

وی بیان کرد: بنابر این تزریق واکسن بی ضرر خواهد بود و حداقل تاثیر آن این است که نرخ مرگ و میر را کاهش می دهد و باید برای افزایش واکسیناسیون و کاهش آسیب های کرونا تلاش کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مذاکرات وین گفت: امیدواریم همان طور که مقام معظم رهبری در بیانات خود در دیدار با مردم تبریز اشاره فرمودند، مذاکره کنندگان با هوشیاری مذاکره کنند تا مانند مذاکرات گذشته با رعایت نکردن برخی نکات، به مشکل نخوریم و این بار آمریکایی ها و غربی ها باشند که از مذاکرات پشیمان شوند.

دری نجف آبادی با اشاره به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز خاطرنشان کرد: مردم تبریز در چهلمین روز بعد از قیام مردم قم در حمایت از آنان قیام کردند که پشتیبان بسیار خوبی برای انقلاب بود.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی و دیدار اخیرشان با مردم تبریز بیان فرمودند که نباید از تبلیغات سوءدشمن ترسید و باید با توکل بر خدا، نقاط قوت از جمله عدالتخواهی، مبارزه با فساد، کار و تلاش و خوداتکایی داخلی را تقویت کرد و راه امام را ادامه داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها