کد خبر: 538424
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۰۸:۳۶:۰۳
| |

دانشگاه جانز هاپکینز:

حداقل 2263 آمریکایی دیگر قربانی کرونا شدند

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز در 24 ساعت گذشته، بیش از 136 هزار آمریکایی به کرونا مبتلا شده‌‌اند و دست‌کم 2263 نفر از آن‌ها نیز جان باختند.

حداقل 2263 آمریکایی دیگر قربانی کرونا شدند
کد خبر: 538424
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۰۸:۳۶:۰۳

جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» حاکی از آن است که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۶ هزار و ۱۹۰ نفر در سراسر آمریکا به ویروس «کووید-۱۹» مبتلا شدند و مجموع مبتلایان به این ویروس در سراسر آمریکا به ۷۸ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۳۸ نفر رسیده است. 

به گزارش فارس، جانز هاپکینز همچنین گزارش کرده است که در شبانه روز گذشته، دست‌کم دو هزار و ۲۶۳ نفر در سراسر آمریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کووید-۱۹ در سراسر ایالات متحده به ۹۲۸ هزار و ۴۹۳ نفر افزایش یابد.

روند صعودی آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در سراسر آمریکا در حالی ادامه دارد که تاکنون ۵۴۴ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۴۴ دُز واکسن کرونا در سراسر این کشور تزریق شده است.

آمار وبگاه اطلاع‌رسانی «ورلد اُ میترز» با این حال گزارش کرده است که تاکنون ۷۹ میلیون و ۷۸۵هزار و ۲۴۱ نفر از مردم سراسر آمریکا تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و آمار قربانی‌های این ویروس را در این کشور، ۹۵۲ هزار و ۶۰۳ نفر گزارش کرده است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها