کد خبر: 537885
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۹:۵۷:۲۹
| |

ضرورت توانمندسازی خانواده زندانیان

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: باید برای توانمندسازی خانواده‌های زندانیان تلاش کنیم تا بخشی از هزینه‌های معیشتی و آسیب‌های اجتماعی کم شود.

ضرورت توانمندسازی خانواده زندانیان
کد خبر: 537885
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۹:۵۷:۲۹

مهدی پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان امشب در جشن حمایت از خانواده زندانیان با بیان اینکه رفسنجان مردم خیر و نجیبی دارد و طی سال‌ها شهر اول کشور در جهاد مدرسه‌سازی بوده است، اظهار کرد: شهری که به همت خیران اولین دستگاه ام‌آرآی کشور را خریداری کرد و اولین وقف برای امنیت کشور را دارد.

به گزارش فارس، وی عنوان کرد: ٨٠ درصد موقوفات هلال‌احمر کشور در رفسنجان است و مردم این شهرستان با هر نوع سلیقه و مشی سیاسی، نوع‌دوست هستند که این‌ها از محبت امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام است که فرموده‌اند «یکی از کفارات گناهان کبیره این است که انسان دست افتاده‌ای را بگیرد».

پورمحمدی با تأکید بر اینکه اولویت‌ها را در جامعه درک کنیم، ادامه داد: در رفسنجان با وجود بهزیستی، کمیته امداد، خیریه‌ها ما هم در قبال افراد وظیفه داریم و باید از احوال مردم باخبر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده زندانیان از نظر عاطفی و حمایت مادی شکننده‌ترین قشر جامعه هستند. در این خانواده‌ها این بستر وجود دارد که به فساد کشیده شوند.ما در قبال آن‌ها مسؤولیت داریم و باید برای توانمندسازی این خانواده‌ها تلاش کنیم تا بخشی از هزینه‌های معیشتی و آسیب‌های اجتماعی کم شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها