کد خبر: 537782
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۲:۳۶:۵۱
| |

رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه:

از کانال‌های مختلف پیگیر کار محیط‌بان محکوم به اعدام هستیم

رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه گفت: از سه کانال پیگر کار محیط بان برومند نجفی که محکوم به اعدام شده، هستیم.

از کانال‌های مختلف پیگیر کار محیط‌بان محکوم به اعدام هستیم
کد خبر: 537782
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۲:۳۶:۵۱

حسین ویسی ،رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه پیگیری‌ها برای جلب رضایت خانواده مقتول خصوصا از طریق خیرین در حال انجام است، افزود: از کانال‌های دیگر هم پیگیر کار این محیط‌بان هستیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز هیچکدام از این راه‌ها به نتیجه قابل قبول نرسیده اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در زمانی که داریم موضوع پرونده این محیط بان محکوم به اعدام به صلح و سازش ختم شود و بسیار امیدواریم که خانواده مقتول گذشت کرده و رضایت بدهند.

ویسی عنوان کرد: خانواده مقتول هم شرایط سختی دارند و تصمیم‌گیری برای آنها دشوار است،  اما هنوز چیزی مطرح نکرده اند و امیدواریم با دید گذشت به این پروند نگاه کنند.

وی تاکید کرد: تا وقتی که زمان داریم پیگیر خواهیم بود و امیدواریم نتیجه مثبتی حاصل شود.

نزدیک به یک ماه از تایید حکم اعدام "برومند نجفی" محیط بان کرمانشاهی می‌گذرد.

این ماجرا مربوط به مرداد سال 1399 می شود که  در جریان مواجهه نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، متاسفانه یک نفر از سرنشینان این خودرو که جوانی 23 ساله به نام "یوسف فلاحی داروندی" بود به دلیل تیراندازی که صورت گرفته جان خود را از دست می دهد.

 محیط بان برومند نجفی در این زمینه متهم به قتل شد و پس از رسیدگی قضایی به این پرونده، حکم قصاص این محیط‌بان از سوی شعبه سه دادگاه کیفری یک استان کرمانشاه صادر و ابلاغ شد و علی رغم پیگیری‌های فراوانی که خصوصا از سوی وکلای مربوطه انجام شد تا در حکم تغییری ایجاد شود، در نهایت این حکم قصاص تایید و ابلاغ شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها