برادر محیط‌بان محکوم به اعدام: نگرانیم دیر شود

بردار محیط‌بان "برومند نجفی" که حکم اعدام وی چندی قبل تایید شد با ابراز نگرانی از اینکه ممکن است زمان از دست برود، گفت: تقاضا داریم تلاش‌ها برای جلب رضایت خانواده مقتول تسریع شود.

برادر محیط‌بان محکوم به اعدام: نگرانیم دیر شود
کد خبر: 534971
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۱۲:۱۳:۳۸

حبیب‌الله نجفی  بردار محیط‌بان "برومند نجفی" با اشاره به جلساتی که برای برقراری صلح و سازش در پرونده برادرش برگزار شده، اظهار کرد: آخرین خبری که داریم این است که قرار بود چند نفری برای صحبت کردن و جلب رضایت نزد خانواده مرحوم "فلاحی" بروند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: اکنون پیگیر آن هستیم که ببینیم کار به کجا رسیده، زیرا بسیار نگرانیم زمان از دست برود.

برادر محیط بان کرمانشاهی با اشاره به اینکه روند تایید حکم اعدام برادرش سریع پیش رفت، یادآور شد: اکنون نگرانیم این روند سریع دوباره تکرار شود و آن وقت دیگر کاری از دست هیچکس ساخته نیست.

نجفی ضمن قدردانی از همه افرادی که برای جلب رضایت از خانواده مقتول تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: تقاضا داریم روند پیگیری کارها تسریع شود.

برادر محیط بان کرمانشاهی ابراز امیدواری کرد با تلاش های صورت گرفته بتوان رضایت خانواده مقتول را به دست آورد و ادامه داد: همه چیز به نظر پدر مرحوم فلاحی بستگی دارد و امیدواریم ایشان هم از قصاص برادرم بگذرد.

نجفی بارد دیگر تاکید کرد که هیچ عمد و نیتی پشت این حادثه تلخ نبوده و ادامه داد: همه چیز بر اساس یک اتفاق ناخواسته رخ داده و برادرم هم اکنون در زندان حال و روز مناسبی ندارد و بسیار نگران است.

۱۴ مرداد سال ۱۳۹۹ در جریان مواجهه نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، یک نفر از سرنشینان این خودرو  به دلیل تیراندازی که صورت گرفته جان خود را از دست داد. این اتفاق در منطقه حفاظت شده بیستون و در حد فاصل روستای "سه‌چک" و پادگان حاجی آباد رخ داد و محیط بان برومند نجفی به اتهام قتل زندانی و آبان ماه سال جاری به قصاص محکوم شد. با پیگیری‌های صورت گرفته این پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد و  حکم در دیوان عالی هم مورد تایید قرار گرفت.

اکنون تنها راه تلاش برای جلب رضایت خانواده مقتول است که تلاش‌های ملی و استانی به این منظور در حال انجام است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها