کد خبر: 537647
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۹:۴۲:۲۶
| |

بارش برف و باران در محورهای غرب، جنوب غرب و جنوب اصفهان/ کلیه راه‌های استان باز است

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌هایی در غرب و جنوب غرب و جنوب استان اصفهان گزارش شده است.

بارش برف و باران در محورهای غرب، جنوب غرب و جنوب اصفهان/ کلیه راه‌های استان باز است
کد خبر: 537647
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۹:۴۲:۲۶

مریم تاکی، رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌هایی در غرب و جنوب غرب و جنوب استان اصفهان گزارش شده است.

به گزارش فارس، وی افزود: محورهای الیگودرز-داران، داران-نجف‌آباد، فریدون‌شهر-پشت‌کوه، خوانسار-دامنه، داران-چادگان، شهرکرد-زرین‌شهر و میمه-دلیجان شاهد بارش برف هستیم.

تاکی با اشاره به اینکه محورهای گلپایگان-خمین، گلپایگان- موته و آزادراه کنارگذر غرب بارش باران گزارش شده است، گفت: بارش پراکنده در محورهای مبارکه-بروجن، میمه-دلیجان، شهرضا-اصفهان و شهرضا-آباده گزارش شده است.

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر همه محورهای استان باز است، ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از شروع سفر از سلامت سیستم گرمایش و برف‌پاک‌کن‌های خودروی خود اطمینان حاصل کنند و حتماً در مناطق برفی و یخبندان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی مانند زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی همراه داشته باشند، بیان کرد: نیروهای راهداری در تمام محورهای استان در حالت آماده‌باش هستند و رانندگان پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱، از آخرین وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها