کد خبر: 537216
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۸:۲۱:۴۹
| |

مصدومیت سه تن در پی حریق ساختمان مسکونی

​سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت سه نفر در پی حریق در یک واحد مسکونی خبر داد.

مصدومیت سه تن در پی حریق ساختمان مسکونی
کد خبر: 537216
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۸:۲۱:۴۹

سیدجلال ملکی، در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶:٠١ روز جاری، یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در میدان امام حسین (ع)، خیابان مرتجایی، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: محل حادثه چهار طبقه مسکونی بود که در هر طبقه واحدی حدودا ۶٠ متری وجود داشت. طبقه آخر دچار آتش سوزی شده بود و زمانی که نیروها به محل رسیدند تمام این واحد شعله ور بود. اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در منزل حضور دارند و در وضعیت نا ایمنی گرفتار هستند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان خود را به طبقه آخر رساندند گفت: با وجود حجم زیادی از دود و شعله، آتش نشانان عملیات را آغاز کرده و یک آقای حدودا ٣٧ ساله، یک خانم ٣۵ ساله و یک پسر حدودا ١۴ ساله را از داخل منزل خارج کردند.

وی ادامه داد: این افراد در وضعیت خطرناکی بودند که البته دچار مصدومیت و سوختگی شده بودند. این افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. گروه دیگری از آتش نشانان نیز آتش را خاموش کردند و از گسترش بیشتر به واحدهای دیگر جلوگیری کردند. عملیات ساعت ١٧:٣٢ به پایان رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها