کد خبر: 512402
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۰۹:۴۴:۱۵
| |

ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی توضیح داد:

جزئیات حریق دربرج مسکونی تجاری خیابان آزادی تهران/ 15 نفر مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره جزئیات حریق در یک برج مسکونی تجاری در خیابان آزادی تهران ارائه داد.

جزئیات حریق دربرج مسکونی تجاری خیابان آزادی تهران/ 15 نفر مصدوم شدند
کد خبر: 512402
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۰۹:۴۴:۱۵

اعتمادآنلاین| جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در یک برج مسکونی تجاری در خیابان آزادی تهران اظهار داشت: 30 دقیقه بامداد امروز وقوع این حادثه از طریق سامانه 125 به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد که نیروها بلافاصله به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه در بلوار شهیدان خیابان آزادی اعزام شدند.

به گزارش فارس، وی افزود: محل حادثه برج 13 طبقه مسکونی تجاری بود که 4 طبقه منفی داشت و در طبقه منفی 2 آن یک دستگاه پژو پرشیا و دو دستگاه پژو 405 طعمه حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: به علت این حریق دود غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته بود که نیروهای آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه عملیات نجات را برای اهالی ساختمان انجام دادند.

ملکی با اشاره به اینکه برخی از ساکنان این برج نزدیک پنجره‌ها آمده‌ بودند و تقاضای کمک می‌کردند گفت:‌تعدادی از این افراد از طریق نردبان هیدرولیکی از محل خارج شدند و برخی نیز از طریق پشت‌بام جابه‌جا شدند و در کل 80 نفر در این حادثه نجات یافتند.

وی در مورد مصدومان این حادثه گفت: 5 مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند و 10 نفر نیز به صورت سرپایی توسط نیروهای اورژانس تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها