کد خبر: 537170
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۳:۲۰:۳۰
| |

جمع بندی نهایی بودجه 1401 شهرداری تهران در کمیسیون تلفیق

بررسی بودجه 1401 شرکت ها، مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری تهران و تعیین مصارف ماموریتی بودجه در کمیسیون تلفیق به اتمام رسید و برای ارائه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران آماده شد.

جمع بندی نهایی بودجه 1401 شهرداری تهران در کمیسیون تلفیق
کد خبر: 537170
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۳:۲۰:۳۰

پس از تصویب سقف بودجه در صحن شورای شهر، تمامی کمیسیون های تخصصی پس از جلسه های جداگانه با حوزه های مربوطه خود نظراتشان را به صورت مکتوب به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه دادند و طی جلساتی، بررسی بودجه 1401 تمامی مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه پایان یافت.

به گزارش فارس،همچنین کمیسیون تلفیق با حضور روسای کمیسیون های تخصصی، طی جلسه فشرده ای، بودجه 1401 را بررسی و در این خصوص تصمیم گیری کردند.

در این نشست، نظر کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص جمع بندی نهایی تبصره های بودجه و همچنین بودجه شرکت ها، سازمان و معاونت ها بودجه ارائه شد.

همچنین اعضای کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر تهران ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مصارف بودجه 1401 شهرداری تهران در حوزه های ماموریتی حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری، به جمع بندی ارقام مصارف بودجه پرداختند.

با اتمام جمع بندی کمیسیون تلفیق، کلیات لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران در اوایل هفته آینده در صحن شورا مطرح و به رای گذاشته خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها