کد خبر: 537123
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۱:۱۷:۲۹
| |

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور:

کلانتری‌ها بر مدار «هوشمندسازی» قرار می‌گیرند

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور از رونمایی طرح‌های هوشمند پلیس پیشگیری در آینده خبر داد و گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با اجرای این طرح‌ها به داده‌های برخط مجهز و امور انتظامی به واسطه این اشراف اطلاعاتی برای ماموران در لحظه و بهتر مدیریت می‌شود.

کلانتری‌ها بر مدار «هوشمندسازی» قرار می‌گیرند
کد خبر: 537123
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۱:۱۷:۲۹

سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه کارگاه آموزشی و برخط طرح‌های هوشمندسازی پلیس پیشگیری که با مشارکت سراسری روسای پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان‌ها، اداره کوپ و خدمات قضایی، کاربران ارشد سامانه رخداد پلیس پیشگیری و جمعی از افسران گشت انتظامی کلانتری‌های هدف برگزار شد، از جمله دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی را توسعه امور علمی و فناوری، استقلال علمی و پیشرفت عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه هوشمندسازی از جمله اولویت‌های هیات رئیسه انتظامی کشور است، افزود: هوشمندسازی در پلیس پیشگیری به واسطه ارتباط گسترده با عموم مردم و نیازمندی شهروندان به خدمات انتظامی قابل ارائه توسط کلانتری و پایگاه‌های کشور با اهتمام حداکثری در حال پیگیری است.

معصوم بیگی با تاکید بر ضرورت گذر از پلیس سنتی و معرفی پلیس مدرن و هوشمند به جامعه اظهارداشت: تغییرات اجتناب‌ناپذیر روزمره در عصر حاضر، افزایش نفوس و تنوع نیازمندی‌ها، پلیس را برآن داشته تا همگام با این تغییرات، رویکردهای خود را متحول کند؛ از این رو، طرح‌های کاربردی هوشمندسازی پلیس پیشگیری به منظور ارتقای سطح خدمات انتظامی، اشراف انتظامی و بهینه‌سازی ماموریت، تعریف و به مرور عملیاتی خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور ادامه داد: با عملیاتی شدن این طرح‌ها، کلانتری و پاسگاه ها به داده‌های برخط مجهز و مدیریت بهتر و در لحظه امور انتظامی به واسطه این اشراف اطلاعاتی برای ماموران حین اجرای ماموریت در محیط خدمتی کلانتری و محیط‌های میدانی، امکان پذیر خواهد شد.

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: با تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه های سراسر کشور به بسترهای فناورانه و استمرار آموزش‌های مرتبط با استانداردسازی و تعالی رفتار در طول خدمت، شاهد بهبود و ارتقای خدمات انتظامی به مردم خواهیم بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها