کد خبر: 249199
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۱۴:۱۷:۰۰
| |

این شهر مامور کلانتری ندارد!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: نیروی انتظامی به دلیل کمبود نیروی انسانی، کلانتری ساخته شده در شهر جدید هشتگرد را تحویل نگرفته است.

این شهر مامور کلانتری ندارد!
کد خبر: 249199
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۱۴:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی هدایت اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون دو کلانتری در شهر جدید هشتگرد احداث شده که یکی از آنها راه اندازی شده ولی دیگری به دلیل اینکه هنوز نیروی انسانی آن از طرف نیروی انتظامی تامین نشده، فعال نیست.

وی ادامه داد: برای تأمین امنیت ساکنان واحدهای مسکن مهر به دنبال استفاده از ظرفیت‌های بسیج هستیم و بر این اساس به زودی یک پایگاه در این محدوده شروع به کار می‌کند.

این مسئول با اشاره به سرانه‌های آموزشی در پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد افزود: برای پروژه‌های مسکن مهر این شهر به تعداد کافی مدرسه تعریف شده و هیچ کمبودی در این بخش احساس نمی‌شود.

وی اظهار کرد: تا پایان بهمن سه مدرسه دیگر به مدارس پروژه‌های مسکن مهر اضافه می‌شود اما باید برای جذب دانش آموز به این مدارس هم فکری شود چون در حال حاضر یکی دو مدرسه در این محدوده به دلیل نبود جمعیت دانش آموزی خالی مانده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه به تلاش برای تصویب طرح جامع شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: در این طرح 20 هزار هکتار به عنوان حریم این شهر در نظر گرفته شده و با تصویب آن می‌توان پروژه‌های جدیدی با ظرفیت اشتغال ویژه تعریف و اجرایی کرد.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه شهر جدید هشتگرد به عنوان شهر هنر و ورزش شناخته شده به دنبال ایجاد چند مجموعه بزرگ هنری، کمپ‌های ورزشی و مراکز فرهنگی در این شهر هستیم که با تأمین اعتبار مورد نیاز بخشی از آنها به زودی کلنگ زنی می‌شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها