کد خبر: 535626
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۲۰:۳۸:۰۴
| |

استاندار تهران:

دولت سیزدهم بیش از گذشته مصمم است تا آنچه را که امام از مسئولان خواسته را محقق کند

استاندار تهران گفت: از درس‌های مهم امام راحل به مسئولان دروس ساده‌زیستی، ایثار و از خودگذشتگی، مردم داری و اتکاء به مردم و کار خالصانه و حرکت برای ارتقاء سرمایه اجتماعی است.

دولت سیزدهم بیش از گذشته مصمم است تا آنچه را که امام از مسئولان خواسته را محقق کند
کد خبر: 535626
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۲۰:۳۸:۰۴

محسن منصوری استاندار تهران، عصر سه شنبه ۱۲ بهمن ماه در حاشیه آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم که به همراهی ائمه جمعه ، فرمانداران و معاونان استانداری تهران توفیق تشرف به بارگاه ملکوتی امام راحل را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، منصوری در ادامه عنوان کرد: حضور امروز هم تجدید میثاقی با امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب بود و هم مروری بر درس‌های امام (ره) در مسیر تحقق انقلاب که برای مسئولان مدون کرده‌اند محسوب می‌شود.

استاندار تهران بیان کرد: از درس‌های مهم امام راحل به مسئولان دروس ساده زیستی، ایثار و از خودگذشتگی، مردم داری و اتکا به مردم و کار خالصانه و حرکت برای ارتقا سرمایه اجتماعی و تلاش شبانه روزی بوده است.

وی افزود: امروز خدا را شاکر هستیم که به برکت رهبری مقام معظم رهبری گام‌های انقلاب مستحکم برداشته می‌شود و دولت سیزدهم نیز بیش از گذشته مصمم است تا آنچه را که امام از مسئولان خواسته را محقق کند و گام‌ها را خالصانه بردارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها