کد خبر: 536678
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۱۲:۴۴:۴۳
| |

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

با سویه جدید، مدارس خیلی در معرض آسیب هستند

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با سویه جدید، مدارس خیلی در معرض آسیب هستند.

با سویه جدید، مدارس خیلی در معرض آسیب هستند
کد خبر: 536678
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۱۲:۴۴:۴۳

مهرداد ویس‌کرمی،نماینده مردم خردم آباد در مجلس در خصوص بیماری کرونا ویروس، اظهار کرد: در بحث مقابله با کووید ۱۹ با دو موضوع مواجه هستیم که یکی واکسیناسیون است و باید انجام شود و دیگری واکسیناسیون کودکان است.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: در مورد واکسیناسیون کودکان با توجه به اینکه با مسائل و احتیاط‌هایی مواجه‌ایم توصیه بر رعایت موازین بهداشتی، بهداشت عمومی و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات ضروری است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با سویه جدید، مدارس خیلی در معرض آسیب هستند چراکه قدرت انتشارت امیکرون زیاد است و می‌تواند مشکل‌ساز شود. ویسکرمی گفت: مدارس محل تجمع بوده و چون واکسیناسیون در قشر وسیعی از دانش‌آموزان انجام نشده است چاره‌ای نیست و باید مثل گذشته از آموزش راه دور و مجازی استفاده شود تا از این پیک عبور کنیم.

وی بیان کرد: در این شرایط نمی‌توان کلاس‌ها را دایر کرد و در برخی مدارس استان تهران که کلاس‌ها برگزار شدند و در مدارس غیرانتفاعی بسیاری از دانش آموزان مبتلا شدند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تنها راه این است که آموزش از راه دور انجام شود تا از این پیک ششم عبور کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها