کد خبر: 535206
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۹:۳۸:۰۰
| |

سردار محمدی:

گسترش تفکر جهادی یک ضرورت مهم است

جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی کل سپاه گفت: گسترش گفتمان و تفکر جهادی در دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت مهم است.

گسترش تفکر جهادی یک ضرورت مهم است
کد خبر: 535206
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۹:۳۸:۰۰

سردار سعید محمدی عصر امروز در آیین انتخابات مجمع جهادگران بسیج استان اظهار کرد: آن چیزی که در گام دوم انقلاب اسلامی بیش از هر زمانی به آن نیاز داریم، روحیه و تفکر جهادی است چراکه تفکر جهادی در طول این سال‌ها کارآمدی خود را نشان داده و لذا باید این تفکر در همه بخش‌های کشور حاکم شود.

به گزارش فارس، وی افزود: گروه‌های جهادی که متولی حرکت‌های جهادی هستند باید آن را در تمام بخش‌های کشور توسعه و گسترش دهند و تمام فرآیندها و اقدامات اجرایی کشور باید با تفکر جهادی آمیخته باشد.

جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی کل سپاه با بیان اینکه بسیج سازندگی کشور پرچم‌دار گفتمان جهادی در کشور است، گفت: امروز بسیج سازندگی باید برنامه‌ریزی کند گفتمان جهادی در همه بخش‌های کشور توسعه پیدا کند.

 وی ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی با وجود گفتمان جهادی برای ملت ایران درخشان است و قطعا ملت قله های بلند پیشرفت را با گفتمان و روحیه جهادی طی می‌کند که لازمه آن حمایت و تقویت حرکت‌های جهادی است و همه توان باید در این راستا پای کار بیاید.

 محمدی بیان کرد: گسترش گفتمان و تفکر جهادی به دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت مهم است و امروز در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم یک فرصت بسیار خوب برای تحقق این مسئله ایجاد شده که باید به خوبی از آن استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان مرکزی در حوزه اقدامات جهادی پیشتاز و عملکرد خوبی دارد و استاندار مرکزی با روحیه و عزمی که برای تقویت و حمایت از حرکت‌های جهادی دارد به عنوان یک فرصت بسیار خوب باید از این مسئله استفاده کرد.

ایجاد شبکه منسجم برای خدمت به مردم از اهداف مهم مجمع عمومی جهادگران بسیج است

امید محترمی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی نیز در آیین انتخابات مجمع عمومی جهادگران بسیج استان اظهار کرد: در استان مرکزی بیش از یک هزار و ۲۵۰ گروه جهادی فعال وجود دارد که در سامانه اطلس بسیج سازندگی به ثبت رسیده‌اند و امروز یکی از وظایف مهم بسیج سازندگی در کنار خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم و حمایت همه جانبه از گروه‌های جهادی تبدیل حرکت‌های جهادی به گفتمان عمومی در کشور است.

وی افزود: در راستای موثر حرکت کردن گروه‌های جهادی در مسیر خدمت به مردم شوراها و مجامع جهادی در سطح استان و شهرستان‌ها تشکیل و سازماندهی شده که وظیفه اصلی آنها ایجاد ارتباط و هماهنگی بین گروه‌های جهادی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: تشکیل مجامع جهادگران بسیج آثار و برکات بسیار خوبی برای کشور و مردم دارد که یکی از آنها تشکیل شبکه عظیم جهادگران برای نقش آفرینی در بحران‌ها و حوادث است و در طی حوادث گذشته برکات این شبکه عظیم را به خوبی مشاهده کرده‌ایم.

وی ایجاد شبکه منسجم برای خدمت به مردم و ولی نعمتان را از مهمترین رویکردهای مجمع جهادگران بسیج خواند و گفت: همچنین شناسایی ظرفیت‌های موجود در سطح استان، سیاستگذاری و مطالبه گری از دیگر اهداف مجمع است که باید در این خصوص برنامه بلند مدت و کوتاه مدت تدوین کند.

محترمی ادامه داد: انتخابات مجمع جهادگران بسیج استان مرکزی امروز دهم بهمن ماه با حضور مسئولین گروه‌های جهادی، منتخبین شهرستانی و جهادگران بسیجی استان برگزار شد و در ذیل این برنامه کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته و مجرب کشوری نیز با محوریت آموزش و توانمند سازی جهادگران انجام شد.

وی اضافه کرد: کارگاه گفتمان سازی و رسانه، اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی و آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشینی سه کارگاه تخصصی امروز بود و اینگونه برنامه‌ها برای مسئولین گروه های جهادی در طول سال انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این دوره از انتخابات مجمع جهادگران بسیج ۵ نفر از منتخبین برگزیده شدند و به یاری خدا با همت و اراده‌ای که از این جهادگران عزیز داریم شاهد اقدامات موثر در مجمع جهادگران استان خواهیم بود.

در پایان این آیین سعید عبدی با ۶۶ رای، جواد مهرعلی با ۵۲ رای، مبین حجازی با ۵۱ رای، سجاد صفری با ۳۵ رای و پرویز عزیزی با ۳۴ رای به عنوان اعضای مجمع عمومی جهادگران بسیج استان مرکزی انتخاب شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها