کد خبر: 535170
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۶:۰۵:۰۷
| |

قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان:

نمی گذاریم سومدیریت های سالهای گذشته به اعتماد عمومی لطمه بزند

استاندار همدان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم برخی سومدیریت‌ها در سال‌های گذشته به اعتماد عمومی لطمه بزند، گفت: تغییر مدیران سیاسی در نظام‌های مردم سالار امری طبیعی است.

نمی گذاریم سومدیریت های سالهای گذشته به اعتماد عمومی لطمه بزند
کد خبر: 535170
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۶:۰۵:۰۷

علیرضا قاسمی‌فرزاد یکشنبه در آئین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اسدآباد، گفت: حفظ سلامت مردم، به‌عنوان رکن اساسی در کنار امنیت و معیشت از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه از روزی که دولت دکتر رئیسی، شروع به کار کرد، تزریق واکسیناسیون عمومی با جدیت تمام در اندک زمانی با شکلی گسترده انجام و اجرا شد، اظهار کرد: امروز، با واکسیناسیونی که انجام شد، آمار کشته شدگان کرونا در حد گسترده‌ای کاهش یافت و با پیش از دولت سیزدهم قابل مقایسه نیست.

استانداره مدان با بیان اینکه توجه به معیشت مردم و تنظیم بازار، نیز در دستور کار دولت سیزدهم است، اظهار کرد: مشکلات و مسائلی در حوزه تأمین کالاهای اساسی در بدو تشکیل دولت وجود داشت که با تدابیری که انجام شد، امروز دیگر در زمینه ذخایر کالاهای اساسی مردم مشکل خاصی وجود ندارد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در روزهای آغاز به کار، شاهد کمبود مرغ در استان و ایجاد صف‌های طولانی بودیم، که اکنون به‌صورت روزانه صادرات مرغ از استان همدان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت زمین و مسکن طی چند سال گذشته یک چالش جدی ایجاد کرده است، گفت: طرح ملی مسکن، برای حل مشکل مسکن و گرانی آن در دولت سیزدهم با جدیت تمام کلید خورده است و دولت سیزدهم ساخت ۴ میلیون مسکن در کشور را طی این ۴ سال در دستور کار قرار داد.

این مسئول در ادامه، طرح نهضت ملی مسکن را یک اقدام ملی و مهم دانست که می‌تواند بسیاری از مشکلات مسکن و گرانی آن را در سطح کشور حل کند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اشتغال و توجه به واحدهای تولیدی، به عنوان یک هدف و رسالت در دولت سیزدهم تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه در تمامی سیاست‌گذاری‌های کلان دولت، محور اساسی، شعار سال و منویات مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: بازیابی سرمایه اجتماعی نظام یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت سیزدهم است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم برخی سومدیریت‌ها در سال‌های گذشته به اعتماد عمومی لطمه بزند، گفت: تغییر مدیران سیاسی در امر گردش قدرت در نظام‌های مردم سالار یک امر طبیعی است.

قاسمی فرزاد با اشاره بها ین که در نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر مدیران، با شایسته‌سالاری دینی هم توأم شده است، خاطرنشان کرد: بنا به دستور رئیس جمهور، در عزل و نصب‌ها، باید معیارهای عقلانی، اعتقادی، اخلاقی و علمی منبعث از آموزه‌های اصیل اسلامی و منویات مقام معظم رهبری، در دستور کار همه مدیران قرار گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها