کد خبر: 534575
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۵:۳۱:۴۴
| |

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران:

رسیدگی به مسائل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و عاطفی دانشجویان در اولویت است

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: رسیدگی به مسائل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و عاطفی دانشجویان در حوزه شاهد و ایثارگر برای معاونت فرهنگی و اجتماعی اولویت است.

رسیدگی به مسائل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و عاطفی دانشجویان در اولویت است
کد خبر: 534575
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۵:۳۱:۴۴

جلسه استاد مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران امروز چهارشنبه ۶ بهمن ماه با حضور دکتر هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، دکتر رحمت‌الله اللهیاری مدیر کل اداره امور شاهد و ایثارگر و برخی از اساتید مشاور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، دکتر بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این جلسه اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی رسیدگی به مسائل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و عاطفی تمامی دانشجویان و دانشجویان در حوزه شاهد و ایثارگر است.

وی ضمن تاکید بر مطالعه آیین نامه‌های شاهد و ایثارگر توسط استید مشاور گفت: بررسی و ارزیابی تحصیلی دانشجویان  شاهد و ایثارگر می‌تواند از بروز برخی مشکلات آنان جلوگیری کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران بیان کرد: توجه به نشانه‌های رفتاری، ارتباطی و اجتماعی، عاطفی و هیجانی و باطنی و درونی دانشجویان برای قضاوت و ارزیابی آنان اهمیت دارد.

در ابتدای جلسه دکتر الهیاری مدیرکل شاهد و ایثارگر گزارش مختصری از وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه کرد. همچنین در پایان جلسه اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر نقطه  نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها