کد خبر: 534487
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۰:۵۵:۰۰
| |

غفلت عامدانه دولت روحانی کردستان را در ردیف بیکارترین استان‌ها قرار داد

نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: غفلت‌های عامدانه دولت روحانی از اقتصاد و زیرساخت‌های توسعه محور کردستان، ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ردیف بیکارترین استان‌های کشور قرار داده است.

غفلت عامدانه دولت روحانی کردستان را در ردیف بیکارترین استان‌ها قرار داد
کد خبر: 534487
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۰:۵۵:۰۰

سید مهدی فرشادان در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 6 بهمن ماه) مجلس گفت: غفلت‌های عامدانه دولت آقای روحانی از اقتصاد و زیرساخت‌های توسعه محور کردستان ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ردیف بیکارترین استان‌های کشور قرار داده است. آقای رئیسی! تئوری ایران قوی شما،‌ تئوری اقتصاد محور، سیاست‌ورز، جامعه باور و عدالت محور است.

به گزارش فارس، نماینده مردم سنندج در مجلس اظهار داشت: آقای رئیس جمهور! انتظار نداشتم سفر شما به کردستان تا به این اندازه به تاخیر بیفتد. ما سفر شما به کردستان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با ساماندهی کولبران، کارگران و دستفروشان گره زده‌ایم. سفر شما به کردستان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با مکانیسم‌های توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، توسعه زیرساخت‌های آب و راه و... گره‌ زده‌ایم.

وی افزود: امروز می‌خواهم انتقادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به گوش هیات دولت برسانم،‌ عده‌ای انتصابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کردستان با تقسیم گوشت قربانی اشتباه گرفته‌اند.

فرشادان خاطرنشان کرد: ما کردها انتظار نداریم وزارت نیرو در رفع مشکل آب آشامیدنی سنندج که به سادگی قابل حل است تعلل کند.

نماینده مردم سنندج در مجلس در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها