کد خبر: 533983
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۲۱:۵۵:۵۹
| |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

راه ۴۰ روستا در کردستان همچنان مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: تلاش های شبانه روزی راهداران برای بازگشایی راه های استان همچنان ادامه دارد و ۴۰ روستا همچنان در محاصره برف هستند.

راه ۴۰ روستا در کردستان همچنان مسدود است
کد خبر: 533983
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۲۱:۵۵:۵۹

محمد راشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در دو بخش دولتی و خصوصی برای رها سازی روستاهای استان از محاصره برف در تلاش هستند.

به گزارش مهر٬ وی افزود: در این مدت ۸۳ هزار کیلومتر باند برفروبی شده و بیش از چهار هزار خودرو گرفتار در برف رها سازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۴۰۰ نفر نیز در راهدارخانه‌های سطح استان اسکان یافتند.

مدرس گرجی افزود: کار برفروبی در محورهای اصلی و فرعی استان انجام شده است اما برای حفظ ایمنی مردم هنوز در سه محور فرعی ایرانخواه تکاب، سقز مریوان و سروآباد کامیاران محدودیت تردد داریم.

وی اظهار داشت: در این مدت راه دسترسی به هزار و ۴۰۰ روستا از هزار و ۷۰۰ روستا در سطح استان حداقل دو بار برفروبی و بازگشایی شده است و این مجاهدت نیروهای راهداری از سوی ساکنان روستاهای استان مورد توجه قرار گرفته است.

مدرس گرجی اعلام کرد: هم اکنون تنها راه ۴۰ روستا در استان مسدود است که تلاش‌ها برای بازگشایی آنها در جریان است.

وی افزود: شهرستان‌های سقز، بانه، دیواندره، سنندج و مریوان بیشترین روستاهای محاصره در برف را در این مدت داشته اند که توسط نیروهای راهداری به آنها امداد رسانی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها