کد خبر: 533962
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۹:۵۵:۵۸
| |

نماینده ولی فقیه در گیلان:

کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی سال آینده برگزار می شود

نماینده ولی فقیه در گیلان، از برگزاری کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در سال ۱۴۰۱ در این استان خبر داد و گفت: میرزا کوچک جنگلی سهم بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی سال آینده برگزار می شود
کد خبر: 533962
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۹:۵۵:۵۸

آیت الله رسول فلاحتی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادواره ۱۵۲ شهید و طلبه استان و یکصدمین سالگرد شهادت روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی، با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) برجسته ترین موجود عالم بشریت اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند که کتاب و عترت را میان شما می گذارم.

به گزارش ایسنا٫‌ وی اهل بیت(ع) را عترت پیامبر عنوان کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا عصاره خلقت و جهان هستی است و جمع همه زیبایی ها محسوب می شود.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به فرازی از نامه ۵۳ نهج البلاغه امیر مومنان امام علی(ع)، بیان کرد: این نامه بهترین شیوه نامه برای کارگزاران، مدیران، مربیان و حتی متربیان است.

آیت الله فلاحتی به انجام عمل صالح توسط کارگزاران و مدیران در نامه ۵۳ نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: انسانی که قدرت مدیریت خود را ندارد نه تنها در بیرون ویرانگر است بلکه خود را نیز به ویرانی می کشاند.

وی همچنین از برگزاری کنگره بین المللی میرزا کوچک خان جنگلی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و تصریح کرد: کنگره مذکور به منظور تجلیل از سلسله جنبانان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک جنگلی سهم بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد، اظهار کرد: شایسته است کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در تراز این مرد بزرگ برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها