کد خبر: 533317
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۴:۴۰:۵۷
| |

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

فردا آخرین مهلت بخشودگی دوبرابری جرایم

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: فردا (پنجشنبه) به دلیل اینکه آخرین روز مهلت پرداخت جرایم دو برابر شده راهنمایی و رانندگی است، ساعت کاری مراکز پلیس +10 تا ساعت 5 بعدازظهر افزایش یافت.

فردا آخرین مهلت بخشودگی دوبرابری جرایم
کد خبر: 533317
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۴:۴۰:۵۷

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره بخشودگی جرایم دوبرابر شده تا پایان سال 99، اظهار کرد: فردا (پنجنشبه) به دلیل اینکه آخرین روز مهلت پرداخت جرایم دو برابر شده راهنمایی و رانندگی است، ساعت کاری مراکز پلیس +10 تا ساعت 5 بعدازظهر افزایش می‌یابد تا تمامی هموطنان بتوانند از این فرصت بهره مند شوند.

فردا آخرین مهلت بخشودگی دوبرابری جرایم

به گزارش برنا، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا بیان کرد: فردا آخرین مهلت پرداخت جرایم دو برابر شده تا پایان سال 99 است و این مهلت تمدید نخواهد شد چراکه در قانون بودجه 1400 آمده است و امکان تمدید برای یک هفته هم وجود ندارد.

وی درباره قطعی سایت راهور 120، گفت: درحال حاضر بهترین راه برای دریافت خلافی، برنامه "پلیس من" است و سایت راهور 120 را به روزرسانی می‌کنیم تا هرچه زودتر مشکل قطعی سایت نیز حل شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا درباره برنامه "پلیس من"، خاطرنشان کرد: نسخه اندروید این برنامه موجود بوده اما برای سیستم عامل ios تهیه نشده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها