کد خبر: 532916
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۹:۳۹:۰۴
| |

تمام محورهای اصلی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از باز بودن تمام راه‌های اصلی استان و برقرار بودن تردد کامل در آن ها خبر داد.

تمام محورهای اصلی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است
کد خبر: 532916
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۹:۳۹:۰۴

ارسلان شکری از باز بودن تمام راه‌های اصلی استان و برقرار بودن تردد کامل در آن ها خبر داد و با اشاره به بروز کولاک در ۱۶ محور استان طی ۲۴گذشته اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته برای جلوگیری از انسداد شریان‌های اصلی عملیات برفروبی به حجم ۲۴۸۰ کیلومتر در ۱۴  محور شریانی و۲ محور غیر شریانی انجام یافته است.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، وی ادامه داد:  تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۱۴۴۵ تن بود که در جریان این عملیات ۱۴۳ نفر از همکاران راهداری با ۸۲ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محورهای ارتباطی استان به میزان  ۱۰۶ ساعت و کولاک به میزان ۶۷ ساعت تصریح کرد:  ۶۸ راهدارخانه استان آماده اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک بوده و مسافران می‌توانند در صورت گرفتار شدن در کولاک از طریق تلفن ۱۴۱ به نزدیک‌ترین راهدارخانه مراجعه کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیر چرخ خاطرنشان کرد: از هم‌استانی‌ درخواست می‌شود از سفرهای غیر ضروری پرهیز و به هنگام رانندگی در رورزهای بارندگی از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه، سالم بودن لاستیک ها و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها